Mazón, sobre Sánchez: "Menys reflexionar sobre la seua vida i més reflexionar sobre Espanya"
El cap del Consell ha manifestat que no té "cap mena d'expectativa respecte al que faça Sánchez"
"L'única cosa que vull del president Sánchez és que reflexione menys sobre la seua vida i més sobre Espanya". Així s'ha manifestat este diumenge el president de la Generalitat, Carlos Mazón, quan li han preguntat sobre la decisió que anunciarà este dilluns el president del govern espanyol. Pedro Sánchez va comunicar dimecres que suspenia la seua agenda política durant cinc dies "per a reflexionar", després que un jutge de Madrid decidira investigar un suposat tràfic d'influències que esguita la dona, Begoña Gómez, per una denúncia del pseudosindicat d'ultradreta Manos Limpias.
Mazón, després d'assistir a l'eixida de la primera etapa de la Vuelta Femenina 24 by Carrefour, ha respost als mitjans: "No faig quinieles, no faig el ridícul", sobre la possibilitat que Sánchez dimitisca o continue en el càrrec. A més, ha assegurat que no té "cap mena d'expectativa respecte al que faça Sánchez".
El cap del Consell ha afegit que el president del govern espanyol, sobretot, hauria de reflexionar sobre la Comunitat Valenciana, ja "que fa molt temps que es va oblidar d'ella". "D'altres coses es veu que no s'oblida", ha conclòs.
Les reaccions polítiques s'han succeït des del mateix moment en què Sánchez va fer pública la carta en xarxes socials. A menys de 24 hores per a saber la decisió que prendrà, totes les mirades estan pendents d'un anunci que pot capgirar el panorama polític a l'estat espanyol.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida