Mazón pren possessió com a president de la Generalitat
El cap del Consell anunciarà aquesta setmana els integrants del seu govern
El Palau de la Generalitat acull aquest dilluns l'acte de la presa de possessió del càrrec de president del Consell que ostentarà el candidat del PP, Carlos Mazón, després de ser investit president de l’executiu valencià dijous amb els vots dels populars i Vox.
Abans, però, a les Corts se celebrarà un breu acte protocol·lari en què el líder dels populars valencians jurarà o prometrà el seu càrrec de nou president del Consell. L’acompanyarà la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso.
Amb la publicació en el BOE del nomenament de Mazón com a seté president de la Generalitat, arranca una setmana frenètica en l'àmbit polític en què també es donaran a conéixer els noms dels nous consellers i conselleres. De moment, només ha transcendit el nom de la vicepresidència que ostentarà Vox i que ocuparà Vicente Barrera, també conseller de Cultura.
Programa especial d'À Punt per a la presa de possessió
La presa de possessió es podrà seguir en directe a través de la televisió d'À Punt a partir de les 10:45 hores d'aquest dilluns. Serà un programa especial que durarà al voltant de dues hores i que servirà per a encetar oficialment una nova legislatura a Comunitat Valenciana.
A més, dimecres, 19 de juliol, des del saló de Corts de la Generalitat, la programació d’À Punt oferirà en directe a les valencianes i valencians l’acte en què el president Mazón anunciarà el que serà el nou govern autonòmic.
Presentarà els dos programes el periodista Òscar Martínez, que estarà acompanyat per la resta de professionals d’Informatius d’À Punt, que ens traslladaran tots els detalls de l’actualitat de les dues jornades des dels principals punts de directe.
Més llegit
-
Koldo, a Ábalos: “Tinc dos mòbils de Santos de totes les barbaritats. El teu cas és un joc de xiquets comparat amb ell”
-
Llamps, pluja intensa, esclafits humits i granís sorprenen l'interior de la Comunitat Valenciana
-
Avís taronja i groc per tempestes i granís en bona part de la Comunitat Valenciana esta vesprada
-
Una alt càrrec d'Emergències confirma l'enviament de bombers a vigilar el Magre i el Poio (a Paiporta, Picanya i Torrent) a les 12:48 el dia de la dana
-
Catalá anuncia que la multinacional tecnològica Microsoft s'instal·larà a València
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
Més vist
Més escoltat
-
16.06.2025 | Línia de fons
-
16.06.2025 | 90 minuts
-
16.06.2025 | “Tema d’actualitat” Festa, sarau, gresca, marxa: 'La Historia del Ocio nocturno en España'
-
17.06.2025 | Laura Sánchez, CEEI València
-
17.06.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
16.06.2025 | “El fil d’Irene” Les dones prerafaelistes invisibilitzades, però no invisibles