Marzà es descarta com a candidat de Compromís: "No tinc aquesta ambició personal"
El diputat i exconseller d'Educació destaca que Oltra, fent un pas al costat, ha sigut "generosa" amb el projecte polític
El diputat de Compromís i fins fa unes setmanes conseller d'Educació, Vicent Marzà, s'ha pronunciat sobre la dimissió de la vicepresidenta del Consell, Mònica Oltra. Segons Marzà, Oltra ha demostrat que ha sigut "generosa" amb el projecte polític
Marzà ha destacat en declaracions a À Punt que Oltra ha sigut una "peça cabdal" per al canvi polític el 2015 i el 2019 i ha agraït i ha valorat la seua tasca per a millorar la vida de les persones desfavorides. "Una valoració que és compartida no només per Compromís sinó també pel conjunt de la ciutadania que s'ha beneficiat de les seues polítiques", ha afegit.
Segons Marzà, el pas al costat que ha fet ara la vicepresidenta "evita polèmiques estèrils i ajuda a canviar la vida dels ciutadans". A més, considera que permetrà que Oltra "torne amb més força demostrant la seua innocència".
L'exconseller ha recalcat que el que es vol des de Compromís és que "les nostres polítiques milloren la vida dels ciutadans independentment de qui les faça i que puguem continuar avançant en un país més just i pròsper".
D'altra banda, inicialment s'ha descartat com a candidat de Compromís per a les eleccions autonòmiques. "No tinc aquesta ambició personal i estic segur que altres companys ho faran bé". Segons Marzà, en Compromís "tenim molta gent preparada" per a assumir els càrrecs i el reptes que demana la societat. També ha descartat tornar ara el govern del Botànic.
Finalment, ha dit que cal fer autocrítica per "la imatge que es va acabar traslladant a la ciutadania" en l'acte de precampanya de Compromís a València.
Més llegit
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
-
A presó un cirurgià per agredir sexualment una pacient durant una operació a Múrcia
Més vist
Més escoltat
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo
-
12.12.2025 | Marita Alonso i la 'Venus del Smartphone': l’amor en temps d’aplicacions