Luis Rodríguez, líder de la patronal alacantina del metall, serà el nou president del port d’Alacant
Serà nomenat en substitució de Julián López Milla
El president de la patronal alacantina del metall (Fempa), Luis Rodríguez, serà nomenat el nou president de l’Autoritat Portuària d’Alacant (APA). Rodríguez substituirà Julián López Mira, que va ser nominat el març del 2022. Aquesta decisió serà efectiva en el pròxim ple del Consell, possiblement el pròxim divendres.
La designació de Rodríguez culmina el procés de renovació de les autoritats portuàries de les tres capitals de província per part del nou govern valencià.
Rodríguez va assumir la presidència de la patronal alacantina del metall en febrer de 2022 en substitució de Guillermo Moreno i després de ser-ne el secretari general. El nou responsable portuari ha estat més de 25 anys a la patronal del metall.