El govern espanyol ratifica el pagament del deute pendent de la Marina de València
L'Estat es compromet a fer front al deute de 350 milions, tal com va avançar Pedro Sánchez a Ximo Puig.
L'Estat assumirà el pagament del deute de 350 milions d’euros de l'Institut de Crèdit Oficial del Consorci València 2007, format pel Govern d’Espanya, la Generalitat i l'Ajuntament de València, tal com va avançar Pedro Sánchez a Ximo Puig.
La resta del deute l’assumiran les tres administracions de manera proporcional, fet que suposa un pas molt important per a sanejar una entitat fonamental per a l'impuls econòmic de la ciutat de València.
En la reunió del Consell Rector del Consorci València 2007, el govern espanyol ha assegurat que intentarà incloure'l com a projecte de llei en els pressupostos generals de l'Estat de 2019, encara que en cas de no aprovar-se, no descarta altres opcions com el reial decret.
Més llegit
-
Suárez declara que l'àudio de l'Aemet que es va difondre manipulat el va demanar Presidència de la Generalitat
-
Alerta sanitària per listèria en salmó noruec fumat de les marques Skandia, Gourmet i Carrefour
-
La missió Artemis II s'enlaira per a portar la humanitat a la Lluna 54 anys després
-
Descobrixen més de 110 espècies marines en aigües inexplorades del nord-est d'Austràlia
-
Un mort i diversos ferits per l'explosió i l'incendi d'una cafeteria d'Almeria
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes durant l'operació eixida de Setmana Santa