El govern espanyol ratifica el pagament del deute pendent de la Marina de València
L'Estat es compromet a fer front al deute de 350 milions, tal com va avançar Pedro Sánchez a Ximo Puig.
L'Estat assumirà el pagament del deute de 350 milions d’euros de l'Institut de Crèdit Oficial del Consorci València 2007, format pel Govern d’Espanya, la Generalitat i l'Ajuntament de València, tal com va avançar Pedro Sánchez a Ximo Puig.
La resta del deute l’assumiran les tres administracions de manera proporcional, fet que suposa un pas molt important per a sanejar una entitat fonamental per a l'impuls econòmic de la ciutat de València.
En la reunió del Consell Rector del Consorci València 2007, el govern espanyol ha assegurat que intentarà incloure'l com a projecte de llei en els pressupostos generals de l'Estat de 2019, encara que en cas de no aprovar-se, no descarta altres opcions com el reial decret.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | El temporal de vent d'este dissabte, amb ratxes per damunt dels 170 km/h, deixa centenars de danys i incidències a la Comunitat Valenciana
-
Tony Grox & LUCYCALYS guanyen el primer Benidorm Fest deslligat d'Eurovisió i s'enduen la Sireneta d'Or a casa
-
Renfe restablix el servici de llarga i mitjana distància entre la Comunitat Valenciana i Catalunya
-
Diumenge ventós però amb un temporal a la baixa en què s'espera que les ràfegues superen els 70 km/h en gran part del territori
-
Metrovalència presta servici d'autobús entre Paterna, la Canyada i l'Eliana després de la caiguda d'un arbre
-
L'exresponsable del personal d'Emergències es desvincula de la retirada dels bombers del Poio i assenyala la direcció del Consorci