Feijóo, sobre el pacte de Catalunya: “Els diners dels espanyols no són per a finançar el temps en el govern de cap president”

El líder del PP lamenta que “una minoria” siga la que decidisca el repartiment dels recursos econòmic d’Espanya

Núñez Feijóo intervé en l’encontre organitzat dilluns pel diari ‘La Razón’
Núñez Feijóo intervé en l’encontre organitzat dilluns pel diari ‘La Razón’ / Juanjo Martín (Efe)

“Els diners de tots els espanyols no estan per a finançar el temps en el govern de cap president". Així valorava el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, el pacte subscrit entre el govern central i la Generalitat catalana sobre el finançament singular per a Catalunya este dilluns.

En opinió de Feijóo, Espanya és "presonera de les minories" i està governada pel curtterminisme amb l'actual executiu de Pedro Sánchez, com assegura que ha quedat demostrat este dilluns amb el pacte amb Catalunya. "Els recursos de tots no poden estar repartits per una minoria. Els diners de tots els espanyols no estan per a finançar el temps en el govern de cap president de govern", ha dit Feijóo. El líder dels populars defensava que la igualtat dels ciutadans en l'accés als serveis públics "no pot dependre del codi postal".

El líder de l'oposició ha assenyalat que Espanya necessita un govern que dedique els recursos dels ciutadans "exclusivament a millorar la vida dels ciutadans i que defense la igualtat davant de la llei, la decència i la independència de les institucions de l'Estat".

Així mateix, ha reclamat un govern "net" a Espanya i s'ha compromés a impulsar-lo si ell arriba a la presidència de l’executiu. En este punt, ha defensat que la fórmula per a aconseguir-lo és una majoria "àmplia" i "incontestable", fruit d'"un pacte directe de les urnes", i ha posat com a exemples la Comunitat de Madrid, Andalusia i Galícia, autonomia on el PP ha guanyat per majoria absoluta.

També et pot interessar

stats