Badenas sobre els Gay Games: ''Potser no és afortunada la denominació''
El nou tinent d’alcalde de l’Ajuntament de València aposta perquè hi haja esports "per a tots, sense posar etiquetes"
El portaveu de Vox a l'Ajuntament de València, des d'aquest divendres segon tinent d'alcalde després del pacte entre la seua formació i el PP, Juanma Badenas, ha considerat que "potser, no és afortunada" la denominació de Gay Games si en aquest esdeveniment esportiu es pot participar "amb independència de la tendència sexual" que es tinga.
Badenas s'ha pronunciat d'aquesta manera en la roda de premsa que ell i l'alcaldessa de València, María José Catalá, han oferit per a donar a conéixer l'acord de govern i la composició del nou executiu local, en preguntar-los per si amb l'entrada de Vox en aquest equip continuen avant projectes com els Gay Games —la competició internacional de caràcter esportiu que València acollirà el 2026— i la Capitalitat Verda Europea.
"La meua posició continua sent la mateixa" sobre els Gay Games, ha assenyalat el nou segon tinent d'alcalde. "Em sembla que el que hauria d'haver-hi són uns jocs per a tots. I quan ha de ser jocs i esports per a tots no cal posar etiquetes", ha afegit. Així, Juanma Badenas ha insistit que "si en realitat es tracta d'uns jocs, de la pràctica d'esport per a qualsevol ciutadà amb independència de la seua tendència sexual, potser el que no és afortunat no és que se celebren sinó la seua denominació".
Respecte a la cita esportiva, la primera edil, per part seua, ha exposat que el consistori ha fet "un comité organitzador". "Estem en una fase molt preliminar del projecte i continuarem parlant d'això amb absoluta tranquil·litat. Donarem les comunicacions oportunes quan corresponga", ha agregat Catalá.
Més llegit
-
L'avís per vent puja a roig a la província de Castelló dissabte, quan s'esperen ratxes huracanades de 140 km/h o més
-
Emergències envia una alerta massiva als mòbils per la intensificació dels vents forts a Castelló, València i Alacant
-
Emergències emet un nou avís especial per vents de més de 140 km/h a Castelló
-
La Comunitat Valenciana lidera el creixement a Espanya i supera els 5,5 milions d'habitants
-
L'Agència de Seguretat Alimentària alerta que s’ha distribuït carn picada a la Comunitat Valenciana amb possibles restes de plàstic
-
Emergències emet un avís especial davant del temporal de vent a la Comunitat Valenciana