València acull les primeres jornades de Comunicació i Pimes
Més de 40 experts debatran sobre la comunicació com a palanca de canvi, creixement, posicionament i reputació per a les pimes valencianes
Fins ara la comunicació ha sigut la gran ignorada de les xicotetes i mitjanes empreses i, en un entorn digital com en el que ens trobem, no pot continuar sent evitada.
Amb l'objectiu de donar a conéixer a les pimes valencianes el potencial que suposa integrar operatives de comunicació en les seues estratègies, el Palau de les Comunicacions de València acull fins divendres les primeres Jornades de Comunicació i Pimes organitzades per l'Associació de Directius de Comunicació Dircom i que es poden seguir en el web d'À Punt.
Des de Dircom destaquen que la comunicació és "palanca de canvi, de creixement, de visibilitat, de posicionament i de reputació" també en les pimes.
Però perquè la comunicació siga una eina estratègica fonamental per a transmetre els seus valors, participar del debat social i conversar amb els seus públics objectius, es "requereix una gestió professional i estratègica per a traure el màxim benefici, i sempre amb una visió a mitjà i llarg termini".
Els organitzadors assenyalen que la societat està demanant un paper "molt més actiu" de les empreses en els assumptes rellevants del futur, com són la sostenibilitat, la responsabilitat i la participació. "Només a través d'una estratègia de comunicació global dins de l'organització es podran establir les coordenades per a participar en la dimensió adequada d'aquesta exigència".
Durant dos dies 40 experts abordaran a través de conferències, taules redones i exemples d'empreses el paper de la comunicació en la internacionalització de les pimes, el pla de comunicació i la gestió de crisi, com generar confiança i negoci i experiències d'èxit en comunicació interna, taula redona aquesta última en la qual participarà el dircom d'À Punt, Benjamí Marín Pérez.
En aquest enllaç es pot trobar tot el programa de les jornades.