El sector hortofructícola valencià promociona a Berlín la marca Taronja Valenciana

Més de 50 empreses de la Comunitat Valenciana estan presents a Fruit Logística, la fira líder en l'àmbit del comerç mundial de fruites i hortalisses

L'espai Molt de gust de la Comunitat Valenciana a la fira Fruit Logístic de Berlín, Alemanya
L'espai Molt de gust de la Comunitat Valenciana a la fira Fruit Logístic de Berlín / Twitter: @moltdegust_cv

A Berlín ha obert les portes aquest dimecres Fruit Logística, una de les fires més importants del sector hortofructícola. Més de 50 empreses de la Comunitat Valenciana estan presents en aquest certamen acompanyades per la Generalitat amb el seu president, Ximo Puig, al capdavant.

Fruit Logística és una fira líder en l'àmbit del comerç mundial de fruites i hortalisses i abasta tota la cadena comercial, des de la producció fins al punt de venda. Reuneix a vora 2.000 de 87 països.

El sector hortofructícola valencià es dona cita a Berlín fins divendres per a potenciar els nostres cítrics. L'estand de la Comunitat Valenciana publicitarà la marca Taronja Valenciana, impulsada per a promocionar el consum de cítrics. Aquest espai expositiu, organitzat per la Conselleria d'Agricultura, té 400 metres quadrats.

La Generalitat du a terme una campanya de promoció dels cítrics valencians amb el lema "Tria sentiment", en col·laboració amb el consell regulador de la Indicació Geogràfica Protegida Cítrics Valencians, tant en la Comunitat Valenciana com en l'àmbit internacional.

La Generalitat impulsarà la marca Taronja Valenciana a Espanya i al món

Així, la Generalitat impulsarà la marca Taronja Valenciana en l'àmbit estatal durant el 2023 i en l'àmbit internacional en el mitjà termini, amb l'objectiu que es vaja consolidant i introduint en botigues i supermercats. "La campanya es mantindrà en els pròxims anys i augmentarà la potència", ha asseverat Puig a Berlín.

S'ha marcat com a meta aconseguir una major presència mitjançant campanyes de comunicació, després de difondre-la l'any passat a la Comunitat Valenciana. "La taronja és valenciana i hem d'aprofitar-ho", ha reivindicat.

Preguntat per la implantació als supermercats, ha ressaltat que hi ha grans cadenes que ja venen taronges amb aquest segell i ha advocat per anar més enllà tant en el conjunt de l'estat espanyol com en la resta del continent.

També ha avançat que hi haurà tant campanyes de comunicació com esdeveniments a Espanya i Europa, així com que la intenció és promocionar altres productes a més dels cítrics.

 El sector agroalimentari representa el 25% del total de les exportacions valencianes, que suposen més de 8.000 milions d'euros.

També et pot interessar

stats