Pau Bernad (Facua): "És lamentable que amb aquests grans beneficis els bancs estiguen reduint plantilles"

El president de l'associació de consumidors lamenta que les entitats tinguen els clients fent cua al carrer quan podrien atendrel's com cal

Concentració de treballadors i treballadores del Banc Sabadell durant la jornada de vaga contra l'ERTO del 6 d'octubre
Concentració de treballadors i treballadores del Banc Sabadell durant la jornada de vaga contra l'ERTO del 6 d'octubre / UGT

El president de Facua a la Comunitat Valenciana, Pau Bernad, ha criticat l'actitud dels bancs. "És lamentable que en aquests grans beneficis estiguen reduint plantilles, però és més lamentable que tinguen la gent al carrer esperant quan podrien tindre una xarxa i personal suficient per atendre-la", ha dit contundent. Facua s'ha mostrat molt crítica amb els bancs i ha recordat que la ciutadania té "dret" a una atenció.

El representant de Facua admet que a la ciutadania li costa encara molt canviar de banc, però sí que ha recordat que el mateix passava amb el sector de la telefonia i ara la situació ha canviat. En qualsevol cas, ha insistit que cal valorar si les comissions i les taxes que ens cobren per gestions són adequades al servei i al tracte que donen als clients.

Al llarg de l'entrevista, Bernad ha subratllat que les reclamacions més habituals corresponen a la banca i a la telefonia, però també a les aerolínies i a l'àmbit sanitari. I vinculades a la covid, Bernat ha mencionat que les reclamacions més habituals durant les anteriors onades han estat relacionades amb la cancel·lació de viatges i d'entrades d'espectacles

També et pot interessar