L'Ibex-35 obri a la baixa, després de la fusió Bankia-CaixaBank
Ha descendit un 0,42% i s'allunya dels 7.100 punts, als quals va descendir la jornada anterior.
L'Ibex-35 ha obert la jornada a la baixa, amb un descens del 0,42% i allunyant-se dels 7.100 punts, als quals ja va quedar reduïda en la jornada de dijous.
Aquest és el segon descens consecutiu de la borsa, que arriba en unes jornades marcades per la fusió entre Bankia i CaixaBank. De fet, a l'obertura, la borsa baixava 29,60 punts, i se situava en els 7.056,6; fet que suposa que des de principi d'any ja ha acumulat una caiguda del 26,1%.
Segons els experts, aquest descens es deu, principalment, al to pessimista dels inversors davant de la falta de mesures addicionals dels bancs centrals dels Estats Units, el Japó i Anglaterra, per a fer front a l'epidèmia de coronavirus.
En la resta d'Europa, també predomina el roig. Frankfurt cotitza pla, mentre que Londres baixa un 0,24%; Milà, un 0,20%; i París, un 0,10%.
Per la seua banda, a Wall Street, el Dow Jones va tancar la jornada de dijous amb una caiguda del 0,47%.
Més llegit
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Daimús, Xeraco, Tavernes de la Valldigna i Orihuela, pendents de les analítiques de l'aigua després del tancament de les seues platges
-
Vols cancel·lats i retardats als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
El PSPV veu en el CIS la prova del rebuig a Mazón i el PP remarca que el president és el líder més valorat
-
Un tècnic de telecomunicacions constata que a les 18:09 hores va avisar que s'enviaria el missatge ES-Alert