Indústria adjudica 2,5 milions en ajudes a Danone Aldaia en el Perte Agro 2

En esta segona edició s'han aprovat 34 ajudes per valor de quasi 25 milions d'euros

Planta de Danone a Aldaia
Planta de Danone a Aldaia / Danone

El Ministeri d'Indústria i Turisme ha aprovat, en resolució provisional, 34 noves ajudes de la segona convocatòria del Perte (Projecte Estratègic per a la Recuperació i Transformació Econòmica) Agroalimentari, per valor de quasi 25 milions d'euros en subvencions, amb actuacions en 10 comunitats autònomes. Entre les empreses adjudicatàries destaca Danone, a Aldaia (Horta Sud) que ha obtingut 2,5 milions d'euros.

Els projectes adjudicataris de les ajudes, amb els quals es tanca esta segona convocatòria, varien des de la implantació de fonts d'energia sostenibles i la modernització de línies de producció fins a la renovació de l'eficiència en la fabricació de productes agroalimentaris.

L'objectiu d'este Perte és enfortir la competitivitat i resiliència del sector agroalimentari a Espanya, afavorint l'ocupació de qualitat i l'arrelament territorial de les empreses, pensant especialment en les pimes, ha indicat el Ministeri en un comunicat.

La primera convocatòria del Perte Agro va adjudicar 182 milions d'euros a 286 projectes, que corresponien a 224 empreses, entre elles dos valencianes: Anitín Panes Especiales, de Carlet, i Almendras Llopis, de Sant Vicent del Raspeig. Amb les adjudicacions d’este dimarts, la segona convocatòria del Perte Agro ha concedit 97,88 milions d'euros a 138 projectes.

El llistat complet de les adjudicacions i empreses beneficiàries pot consultar-se en el Portal d'Ajudes del Ministeri d'Indústria i Turisme.

També et pot interessar

stats