La Generalitat presenta la nova marca que identifica les taronges valencianes

Puig destaca que es tracta de facilitar que el client identifique "el millor cítric del món" amb la Comunitat Valenciana i el compre per "la seua qualitat"

La nova marca que identifica a les taronges valencianes / À Punt NTC

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha presentat aquest dimarts al Palau de la Generalitat la nova marca que identifica a les taronges valencianes. Puig ha assenyalat que amb aquesta marca la Generalitat pretén que "la resta d'Espanya i d'Europa relacionen els cítrics amb el Mediterrani i la Comunitat Valenciana".

La campanya persegueix dos objectius. Per un costat, augmentar el consum de taronja i, per altra, reforçar la identificació de la taronja amb la Comunitat Valenciana, que cultiva el 2% dels cítrics al món i concentra el 14% de l'exportació global. Per tant, segons el cap del Consell, "som la terra de la taronja i Espanya i Europa ho han de saber més".

Som la terra de la taronja i Espanya i Europa ho han de saber més Ximo Puig - Cap del Consell

Es tracta de facilitar al client la identificació del nostre producte, d'oferir al mercat aquest segell de qualitat, i d'aconseguir que el client "reconega el millor cítric del món i el compre per la seua qualitat".

El cap del Consell ha destacat la unitat amb la qual està actuant el sector citrícola en distints àmbits, també en el disseny d'aquesta marca, per a assolir que els professionals del camp valencià augmenten la seua rendibilitat.

Puig ha avançat que la marca, dissenyada per l'estudi Lavernia Cienfuegos, anirà acompanyada d'una campanya de publicitat, ideada per AGR Food Marketing, que comença enguany i que té vocació de continuïtat amb més pressupost cada any.

També et pot interessar