La firma d'hipoteques d'habitatges puja un 23,7% interanual al febrer
Es van constituir 4.131 hipoteques, la qual cosa suposa un increment mensual del 6,8%.
La firma d'hipoteques sobre habitatges va pujar un 23,7% al febrer a la Comunitat Valenciana en comparació amb el mateix mes de 2019, xifra que la situa per damunt de l'increment mitjà estatal (16,1%).
Segons les dades de l'Institut Nacional d'Estadística (INE), durant el mes de febrer es van constituir 4.131 hipoteques sobre habitatges, la qual cosa suposa un increment mensual del 6,8%, davant del descens mitjà del conjunt d'Espanya del -8,3%.
Per a constituir les 4.131 hipoteques sobre habitatges, les entitats financeres van prestar 382,5 milions d'euros, un 24,2% més que al febrer de 2019 i un 10,5% més que al gener, en els dos casos molt per sota de la mitjana estatal, del 64,8% i 40,9%, respectivament.
La majoria dels crèdits els van atorgar bancs, en concret 4.875 per valor de 515,9 milions, mentre que altres entitats financeres van concedir 543 préstecs per 6,8 milions d'euros.
Així mateix, es van cancel·lar 5.428 hipoteques, la majoria d'habitatges (3.614), mentre que se'n van canviar les condicions en 580.
Més llegit
-
El fort vent obliga a suspendre el primer dia del SanSan de Benicàssim
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes durant Setmana Santa
-
Segells familiars com dibuixos, cintes o lligams personalitzen cada tambor de La Rompida de la Hora de l'Alcora
-
L'Encontre dels Cristos del Cabanyal i l'homenatge als difunts a la mar inaugura el Divendres Sant a València
-
El Regne Unit convoca 40 països per a reobrir Ormuz i deixa fora Trump
-
Confirmada la condemna a un sergent per comentaris sexuals a una subordinada com "els companys et faran un 'bukkake'"