La campanya publicitària del gelat solidari de Puçol triomfa en un festival internacional

Les accions per a difondre La Venuseta, un producte que recapta fons per a la investigació del càncer de mama, s'emporten set guardons de Dubai

La Venuseta, el polo solidari contra el càncer de mama
La Venuseta, el gelat solidari contra el càncer de mama / À Punt NTC

La campanya publicitària de La Venuseta, el gelat solidari que comercialitza la gelateria artesana de Puçol Helados Bayarri i que ha dissenyat l’agència Rosebud, també valenciana, ha sigut premiada al festival World Independent Advertising Awards de publicitat.

La campanya d’aquest gelat solidari, ideat per a recaptar fons per a la investigació del càncer de mama, va aconseguir set reconeixements en aquest festival, en el qual competien 1.250 projectes de tot el món.

La campanya per a difondre La Venuseta va ser el projecte més guardonat en aquest festival internacional, que es va celebrar fa uns dies a Dubai. La van premiar en la categoria de Responsabilitat Social, Béns Socials, Eficiència, Innovació, Xicotet pressupost, Relacions Públiques i Causes.

“És un gust quan el món de la publicitat somriu al xicotet”, afirmava Santi Sánchez, soci fundador de l’agència Rosebud. “Veure Helados Bayarri en la part alta del rànquing d’anunciants, per damunt de marques com McDonald’s, BMW, o Kellogg’s, ens trau un somriure i ens fa sentir molt orgullosos”, afig Sánchez. 

Amb la venda d'aquest producte, la gelateria Bayarri va aconseguir recaptar vora 9.500 euros per a la investigació contra el càncer de mama, com admetia María Jesús González, creadora d'aquest producte. Enguany, aquesta gelateria artesanal s'ha proposat, com a mínim, igualar aquesta quantitat amb un objectiu molt concret.

També et pot interessar