La Cubana preestrena el seu nou espectacle a Gandia
'La cusine de ma cousine', la nova obra de la companyia catalana, apunta directament a les aparences relacionades amb la gastronomia en les xarxes socials
La mítica companyia catalana La Cubana torna als escenaris amb un nou espectacle que utilitza la gastronomia per a riure's de les modes i de l'obsessió per mostrar les nostres vides a les xarxes socials. L'escenari elegit per a presentar-ho en societat és Gandia, a la Safor.
Així, amb La cusine de ma cousine, o la cuina de la meua cosina en valencià, podrem gaudir d'un nou espectacle del grup teatral que apunta directament a les aparences amb la gastronomia com a fil conductor. "Parlem de la cuina (...), dels programes de televisió, els xefs, les estreles Michelin...", apunta Jordi Millan, director de la companyia.
Ens trobem davant un melodrama culinari elaborat amb els ingredients cubans de sempre, el que significa que no faltarà la participació, la música, el color i, sobretot, les rialles. I serà el públic gandienc qui podrà tastar en primícia este plat acabat d'eixir del forn. "Gandia és el laboratori, esperem que agrade", comenta Montse Amat, actriu de La Cubana.
S'estretix així encara més, el vincle de la companyia catalana amb el públic valencià que ha sigut clau en la seua trajectòria. "Si La Cubana existix com a companyia de teatre és gràcies a València, ja que a València, juntament amb Saragossa, va ser la primera vegada que ens van contractar fora de Catalunya", revela Millan.
Pararan taula per primera vegada este dilluns al Teatre Serrano de Gandia, amb un menú que es repetirà dimecres, divendres i dissabte. Així que els més gormands s'han d'afanyar, perquè un espectacle de La Cubana és sinònim d'èxit i públic.