València reprén els passos de Hemingway

L’Ajuntament organitza dos rutes pel centre i per la façana marítima per a recórrer els espais de l’estada del premi Nobel el 1925

L'estació del Nord i la plaça de bous són dos dels punts que recorre una de les rutes de València inspirades en Hemingway
L'estació del Nord i la plaça de bous són dos dels punts que recorre una de les rutes de València inspirades en Hemingway / Shutterstock

Recórrer la ciutat de València a través de la mirada de l’escriptor Ernest Hemingway. És la proposta que llança el consistori i que recorre enclavaments com l’edifici de Correus, alguns restaurants de la Malva-rosa, les estacions de trens i fins i tot el Micalet. Es tracta de dos rutes que recorren els espais que va visitar el premi Nobel durant la seua estada a la ciutat el juliol del 1925, que va dissenyar València l’any passat, i que recuperarà els pròxims divendres.

Les dos rutes, que seran guiades i en valencià, en recorreran el centre històric fent parada en punts com l'hotel Excelsior, el Royal o el Reina Victoria, l'estació del Nord, la plaça de bous, l'edifici de Correus, l'ajuntament, els cafés El Siglo i Ideal o el Micalet, entre altres punts.

El segon itinerari inspirat en Ernest Hemingway que proposa el consistori passa per espais de la zona marítima, incloent-hi l’estació del Grau, l’urinari Chaves, el restaurant La Pepica, la platja de les Arenes, l’Escorxador o la Casa dels Bous, com detallen des del consistori.

La regidora de Turisme de València, Paula Llobet, ha assegurat que esta iniciativa “s'emmarca en l'aposta municipal de reforçar el turisme cultural”. “Amb estes visites, l'Ajuntament també visibilitza el llegat d'un referent de la literatura universal i la seua estreta relació amb València”, ha afegit.

La primera d’estes rutes, la del centre, tindrà lloc el divendres 12 de juny a les 19:00 hores, i eixirà des de la plaça de l'Ajuntament. El divendres 19, també a les 19:00 hores, està prevista la segona ruta, en este cas per la platja de la Malva-rosa. Partirà des del balneari Les Arenes. Les dos activitats es realitzaran en valencià.

Les persones interessades a participar en estos itineraris poden sol·licitar més informació i inscriure's a través del correu electrònic inscripcionturismo@valencia.es.

També et pot interessar

stats