La naturalesa i l’escultura inspiren la nova col·lecció de nóvia d'Isabel Sanchis

La dissenyadora valenciana obri la Barcelona Bridal Fashion Week amb una proposta nupcial que combina romanticisme i avantguarda

Dos dels dissenys d'Isabel Sanchis que es van veure a la passarel·la de la Barcelona Bridal Fashion Week / À Punt NTC

La naturalesa i l'escultura han inspirat la nova col·lecció de nóvies de la valenciana Isabel Sanchis. La firma va obrir aquest dimarts a la vesprada la passarel·la de la Barcelona Bridal Fashion Week amb una proposta de moda nupcial que combina el romanticisme amb l'avantguarda i marca tendència per al pròxim any. Isabel Sanchis és una firma habitual de la passarel·la Barcelona Bridal Fashion Week, un dels grans aparadors internacionals de la moda nupcial.

Sense perdre les senyes d'identitat que identifiquen la marca, enguany la dissenyadora valenciana ha presentat una col·lecció per al 2025 inspirada en la naturalesa i l'escultura. 

"És una línia un poquet més romàntica del que estem acostumades a fer, però dirigida a una persona forta, una persona a la qual li agrada el detall, el patronatge... I per a una que també utilitza la boda com un moment més de diversió, de passar-s'ho bé, per això vol estar còmoda, però vol ser diferent", detallava Sanchis en declaracions a À Punt.

Per aconseguir-ho, Isabel Sanchis utilitza teixits innovadors i, sobretot, molta artesania, per a oferir peces de roba tan diverses com nóvies hi ha.

En aquest sentit, la dissenyadora de la firma, Paula Mahiques, explicava que en la col·lecció que s’ha pogut veure a la Barcelona Bridal Fashion Week, han incorporat un teixit nou. “És un crepè, un poquet més gruixut, que queda genial. Hem pogut fer una nova tècnica de flors, un efecte de flors trepanades i ens ha encantat”, explicava davant les càmeres d’À Punt.

A la passarel·la de Barcelona s'han vist peces de caràcter escultòric amb volums i drapejats evolvents. Diferents patronatges, des dels més pròxims al prêt-à-porter fins als més confeccionats amb detalls molt artesans. Es tracta d’una oferta per a nóvies que ja triomfa en mercats com els Estats Units, Llatinoamèrica i el sud-est asiàtic per a dir el "sí, vull". 

També et pot interessar

stats