L'espot "Tener" rep el Gran Premi en la XII edició del Festival La Lluna

Kids i Gettingbetter empaten com a Agència de l'Any i "Seguretat Industrial" s'emporta el premi del jurat al millor espot en valencià emés per la televisió d'À Punt

Fotograma de "TENER", la campanya guanyadora del Gran Premi de la Lluna 2023
Fotograma de "Tener", la campanya guanyadora del Gran Premi de La Lluna 2023 / Divina Seguros

El Festival de Publicitat i Comunicació Creativa de la Comunitat Valenciana, La Lluna, ha celebrat aquest divendres la dotzena edició, amb més de 300 casos inscrits per 28 agències per a més de 100 anunciants. El certamen, organitzat per l'Associació d'Empreses de Comunicació Publicitària de la Comunitat Valenciana, ComunitAD, té l’objectiu de posar en valor la creativitat valenciana i augmentar la visibilitat de les agències. El Gran Premi del Festival ha recaigut en l'espot Tener, de l'agència Rosebud per a Divina Seguros, treball que també ha uedat distingit en les categories de Producció Audiovisual, Copy, Gràfica, Insight, Audiovisual, Campanya i premi especial Eficàcia.

Per primera vegada en la història del festival, dues agències han empatat a punts i el premi Agència de l'Any ha sigut per a Gettingbetter i Kids, totes dues amb molts treballs premiats en diferents categories. En el cas de Gettingbetter, les seues campanyes "Generació XXX" per a l'Associació Dale una Vuelta i "Números que tocan" per a Save the Children, han sigut les més premiades. Kids ha destacat amb la campanya "El Veredicte" per a Arròs Dacsa, i la campanya "Las Raras", per a Bodegas Arráez. Les agències Utopicum i Èxit-Up també han destacat per nombre de reconeixements en aquesta edició.

Sobre els anunciants, Grefusa ha aconseguit el premi a Anunciant de l'Any i el primer reconeixement especial que atorga ComunitAD a un anunciant, guardonant l'aposta per la creativitat i les bones pràctiques en la relació amb les agències.

A més, el jurat del festival ha volgut distingir dues campanyes amb mencions especials. La primera, “Generación XXX”, de Gettingbetter per a l’Associació Dale una Vuelta, per ser capaç de tractar d'una manera amable i valenta un cas sensible i tabú com és el fàcil accés dels menors a la pornografia. La segona distinció ha sigut per a "Ritmos de vida", de l'agència Maart, per a Grup Ribera Salud, per la innovació creativa a l'hora de contar els problemes relacionats amb les cardiopaties.

Per primera vegada, els espectadors d'À Punt han pogut seleccionar el millor espot en valencià emés per la televisió, premi que ha sigut per a "Seguretat Industrial", de l'agència Sensei per a Femeval.

La XII edició de La Lluna ha tingut el suport d'À Punt Mèdia, de l’Ajuntament de València, a través de Valencia Activa i Las Naves; la Film Office de Visit Valencia: Valencia Plaza, Polo (patrocinador de la categoria Joves Talents), Distpublic i Publigrama. També amb la col.laboració de Montaña Studio, Mahou i Bodegas Arráez.

També et pot interessar

stats