'Bacanal', la nova proposta del Circo de los Horrores, arriba a la Marina Sud de València
L'espectacle convida al públic a trencar tabús i deixar-se emportar en una exhibició d'acrobàcies plenes de sensualitat
Bacanal és la nova proposta del Circo de los Horrores que arriba a la Marina Sud de València. Per a demostrar que aquesta disciplina pot ser també només per a adults, l'espectacle convida al públic a trencar tabús i deixar-se emportar en una exhibició d'acrobàcies plenes de sensualitat.
El premi nacional de circ Suso Silva encarna a un mestre de cerimònies diabòlic, que anima els espectadors a participar en aquesta Bacanal. El director protagonista declara que “es tracta d’un xou de dues hores i quart i de quasi 30 persones en escena que no deixarà indiferent ningú, això segur”.
A l’escenari podrem trobar una fusió de disciplines escèniques: teatre contemporani, dansa, música en directe o circ, tot en una posada en escena gòtica. L’espectador es podrà delectar amb exhibicions de virtuosisme de pole dance o acrobàcies aèries arriscades. No hi ha dubte que un dels números més sorprenents és el que protagonitzen els brasilers Alan Pagnota i Rafael Ferreira, que a pesar de no tindre mobilitat en les cames, fa tota una exhibició d'equilibri i força. Silva afirma que “aquesta persona ens està donant una lliçó de vida, que quan es vol es pot tirar avant per damunt de tot”.
La irreverència i sensualitat d'aquest circ només per a adults es podrà gaudir a partir d’aquest dijous fins al 8 de gener a la Marina Sud de València.
Més llegit
-
Milagros Tolón substituïx Pilar Alegría com la nova ministra d'Educació i Elma Saiz serà la portaveu del govern espanyol
-
El PP guanya les eleccions d'Extremadura però depén de Vox, que ix reforçat amb sis escons més que en el 2023
-
MINUT A MINUT | Seguix en directe la retransmissió de la loteria de Nadal 2025
-
Comença l'hivern astronòmic amb mínimes de -2 °C en punts de l'interior de València i Castelló
-
Fred de ple hivern per a la setmana de Nadal
-
El sorteig de Nadal repartix este dilluns 2.772 milions d'euros en premis