València desperta a les Falles del 2022 amb una Macrodespertà
Més de 2.000 persones han participat en l'acte, preludi de la Crida que tornarà aquesta vesprada a les Torres dels Serrans
Les Falles han tornat a viure hui un dels seus dies importants. A les 7:00 hores del matí ha començat la Macrodespertà, que ha reunit a més de 2.000 persones acreditades, tant en la modalitat per a adults com per a la modalitat infantil.
Encara era fosc quan els i les participants han travessat els carrers de la Pau i Sant Vicent fins a arribar a la plaça de l'Ajuntament, on s'ha disparat una mascletà de Pirotècnia Valenciana i en finalitzar, han pogut gaudir d'un esmorzar popular.
En l'edició d'enguany, s'han repartit un total de 225.000 trons de bac per a les 2.250 persones participants. Per a poder formar part de la Macrodespertà calia tindre l'acreditació CRE per a manipular pirotècnia, facilitada per la Junta Central Fallera després de la realització d'un curs específic i l'aprovació de l'examen.
És el gran preludi a l'acte que enceta el calendari faller, és un dels més emotius per a les falleres, que amb el clàssic crit "Ja estem en Falles", animaran tots els veïns i veïnes de València a gaudir de les festes.
Més llegit
-
Tanquen les platges de Daimús, Xeraco i Tavernes de la Valldigna per un bacteri i una a Orihuela per contaminació residual
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
Les farmàcies tancaran un dia en juliol per l'impagament de maig per part de l'administració
-
Pacients de la unitat de trastorns de la conducta alimentària de La Fe reclamen tornar a l'hospital, d'on foren desallotjades després de l'incendi
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa