La campanya “Torna ‘L’Alqueria Blanca’: dis-me”, finalista en tres premis WINA

Els Wina són els premis més importants de màrqueting i publicitat a escala mundial d'agències independents arreu del món

L'Alquería Blanca, finalista dels WINA
L'Alquería Blanca, finalista dels WINA / Departament de Comunicació
26 de maig 2021 - 17:33

“Torna L’Alqueria Blanca: dis-me”, la campanya de llançament de la sèrie més estimada pels valencians ha estat nominada als premis WINA, World Independent Advertising Awards.

Els Wina són els premis més importants de màrqueting i publicitat a escala mundial que reconeixen el treball d’agències independents arreu del món. Milers de projectes i campanyes de més de 30 països competeixen anualment per a guanyar un dels guardons. En aquesta edició, els Wina tenen 108 jurats dels cinc continents, que són els encarregats d’avaluar els projectes i triar els millors.

En concret la campanya “Torna L’Alqueria Blanca: dis-me” està entre els finalistes de tres categories:

  1. Activacions promocionals: llançaments i rellançaments
  2. Contingut digital
  3. Mitjans: plataformes digitals

El fet que aquest projecte estiga entre els finalistes ja és un premi. Segons César Martí, director de continguts i programació d’À Punt, “realment estem molt satisfets i il·lusionats amb la campanya, fruit del treball de l’agència creativa Fluor Lifestyle juntament amb les productores de la sèrie, Lola Cinema i Nadir i en col·laboració amb el departament de màrqueting i comunicació d’À Punt”.

Ximo Pérez, productor executiu de la sèrie, ha comentat que “estem tremendament contens i orgullosos que una campanya local valenciana i en valencià esdevinga finalista en els WINA. Aquests premis es poden considerar els Oscars de la publicitat a escala mundial, i això ens ompli d’alegria. A més, competir amb campanyes de publicitat internacionals de marques multimilionàries és un honor. L’esforç ha sigut molt gran, tant per part de la cadena À Punt, l’agència creativa Fluor i les productores Lola Cinema i Nadir. Ha sigut un treball important per les tres parts i considerem que el resultat ha sigut recompensat. Ens emportem o no el premi dels WINA, per a nosaltres ja l’hem arreplegat en forma d’haver arribat a la gran final.

Eduardo Pradanos, fundador i director creatiu de Fluor Lifestyle ha destacat que “el treball de tots ha merescut la pena: tant els resultats d’audiència de la sèrie com els reconeixements acompanyen. Què més es pot demanar?”.

En aquest sentit, Cèsar Martí, ha assenyalat que “la resposta de l’audiència ha sigut impressionant i ha suposat que, tant la marca À Punt com L’Alqueria Blanca són ara més conegudes, gràcies en part a la gran diversitat de formats creatius”. “El premi ja el tenim”, ha afegit Martí, “l’èxit del llançament de la sèrie el reconeixement públic de la nominació als WINA. Si, a més, aconseguim un dels tres premis serà una alegria afegida”.

El retorn de L’Alqueria Blanca suposà un gran èxit d’audiència de la cadena. De fet, el primer capítol assolí un 12,8 % de share i ha sigut l’estrena de ficció més vista en la història d’À Punt

La gala se celebra l’11 de juny a Dubai, tot i que es retransmetrà en línia a la resta del món. Aquest dia se sabrà si la campanya de branded content i narrativa transmèdia resulta guanyadora en alguna de les tres categories. 

També et pot interessar

stats