Problemes al lateral dret del València CF
El València té un problema amb el lateral dret. Ara mateix en té 3 en plantilla, Foulquier, Thierry i Aarons, però hui dia, cap d'ells estarà en la pretemporada d'estiu.
La lesió de Thierry sembla que s'allargarà més del compte. El portugués es va trencar el lligament a l'octubre i estava previst que hi tornara este estiu. Però la rehabilitació no ha anat bé i ha hagut de passar recentment per quiròfan i, previsiblement, no podrà començar la pròxima campanya.
Amb Foulquier, que acaba contracte, la negociació està estancada. La seua polivalència i caràcter l'han convertit en un fix per a Corberán. El problema és que el de Guadalupe acaba contracte el 30 de juny i ha demanat renovar 2 anys amb una fitxa similar a l'actual. Però el València, de moment, no accepta. I haurà de decidir si li dona a el que demana o el deixa marxar i busca lateral en el mercat.
Finalment, Max Aarons no compta per a Corberán. El britànic hi arribà cedit en el mercat d'hivern, però només ha jugat en 5 mesos 190 minuts i en partits intranscendents. No entra en els plans de Corberán i tornarà a Anglaterra.