Uruguai-Espanya: guanyar o patir
Uruguai-Espanya: guanyar o patir
Esta matinada la selecció espanyola s'enfrontarà a l'Uruguai. En joc, passar primera de grup i així evitar jugar-se-la contra l'Argentina en setzens. Els de De la Fuente ja estan preparats per a tractar de mantindre les bones sensacions.