L'Arsenal pressiona per Mosquera

El club londinenc ha apujat a vora 22 milions l'oferta pel central, que ja hauria arribat a un acord amb l'equip que entrena Mikel Arteta

Mosquera, en un partit de Lliga
Mosquera, en un partit de Lliga / Europa Press

L'Arsenal no tira la tovallola. Després que el València ha rebutjat la primera oferta per Cristhian Mosquera, el club londinenc ha decidit apujar la xifra en tres milions, fins a uns 22. L'acord de l'equip que entrena Mikel Arteta amb el futbolista alacantí ja seria total, segons apunten mitjans anglesos.

El central acaba contracte d'ací a un any i la intenció del club blanc-i-negre era renovar-lo. De fet, fa unes setmanes, el seu agent es va reunir amb els de Mestalla per a tractar una possible ampliació de contracte. Després de la cimera en les oficines del club, les dos parts van quedar per a parlar pròximament sense cap oferta de renovació sobre la taula.

Ara sembla cada vegada més difícil que Mosquera continue vestint de blanc-i-negre. I esta no podria ser l'última eixida en la defensa valencianista, ja que César Tárrega i Yarek Gasiorowski també han rebut ofertes de clubs europeus.

En declaracions exclusives per a À Punt, el capità del València, José Luis Gayà, ha dit que espera que els tres futbolistes seguisquen. "M'agradaria que continuen creixent ací, perquè encara poden donar moltes alegries a l'afició", ha apuntat.

També et pot interessar

stats