La falta de punteria condemna Espanya (0-0)
La selecció no ha pogut passar de l'empat contra Suècia en el debut a l'Eurocopa
Espanya ha començat l’Eurocopa amb mal peu. La selecció no ha sigut capaç de guanyar Suècia en el debut a Sevilla (0-0), condemnada per la falta d’encert de cara a porteria. Luis Enrique ha sorprés apostant per Álvaro Morata i deixant a la banqueta el màxim golejador espanyol de la temporada, Gerard Moreno, autor de trenta dianes amb el Vila-real. I si alguna cosa li ha faltat a Espanya, ha sigut precisament punteria. Els valencians Pau Torres i Ferran Torres sí que han sigut titulars de la partida, mentre que Jordi Alba ha ocupat el lateral esquerre, relegant José Luis Gayà a la suplència.
La selecció espanyola ha tingut el domini absolut de la pilota i ha acabat la primera part amb una possessió del 80%. A més, la bona pressió ha ofegat els suecs, que a penes han sigut capaços de fer quatre passades seguides i s’han dedicat a traure aigua de la seua àrea. Però la falta d’encert de cara a la porta ha penalitzat els de Luis Enrique, que fins i tot se n’hagueren pogut anar al descans per davall en el marcador. Entre el pal i Marcos Llorente han evitat el gol d’Alexander Isak.
El guió del partit no ha canviat en la represa, amb Espanya amb el monopoli de l'esfèric i Suècia tancada esperant l'errada per a eixir a la contra. I una d'aquestes, novament amb Isak com a protagonista, els suecs han tornat a gaudir d'una gran oportunitat per a avançar-se. Els minuts passaven, els suecs es trobaven cada vegada més còmodes i el domini espanyol no es traduïa en ocasions. Això ha fet moure la banqueta a Luis Enrique, que ha donat entrada a Gerard Moreno en el minut 75. Però ja era massa tard.
Espanya debuta amb dubtes, els mateixos que va generar la llista de Luis Enrique. La bona notícia és que hi ha marge de millora, però dissabte contra Polònia ja només val la victòria. I no serà fàcil, ja que per als polonesos serà una autèntica final després de perdre contra Eslovàquia en el debut (1-2).
Més llegit
-
Les pantalles de la sala del Cecopi no van projectar informació de l'exterior ni de les telefonades a l'112 el dia de la dana
-
Detingut un home per apunyalar una turista italiana al coll en ple centre de València
-
Un incendi en un aparcament de Sant Joan d'Alacant crema diverses caravanes
-
Rebuig unànime a les paraules del bisbe Reig Pla que vinculaven la discapacitat amb el pecat
-
La jutgessa de la dana desestima la personació d’Hazte Oír i el recurs de Vox per a investigar el govern central
-
Pluges de més de 40 l/m² agranen el litoral d'Alacant, neguen carrers i compliquen la mobilitat
-
La reconstrucció de les pistes forestals afectades per la dana recupera 159 quilòmetres de terreny
-
L'Ajuntament de Xèrica, preocupat pels danys que puguen causar les cabres silvestres
-
Preocupació a Xixona per l’anunci del tancament de l’asil d’ancians
-
Les pernoctacions hoteleres pugen un 5,9% a l'abril a la Comunitat Valenciana
Més vist
-
22.05.2025 | Bona vesprada, Comunitat Valenciana | Primera part
-
22.05.2025 | Informatiu migdia
-
Episodi 35: La calor amb Juanma Melero
-
Tatuatges granotes gratuïts en un bar d'Orriols
-
Consells per a saber recol·lectar plantes silvestres comestibles
-
La gallina del Maestrat, a un pas del reconeixement com a nova raça autòctona valenciana
-
22.05.2025 | Atrapa'm si pots
-
23.05.2025 | Les notícies del matí | TV | Primera hora
-
FOTOS DE L'ORATGE 22/05/25
-
22.05.2025 | Informatiu migdia | L'oratge
Més escoltat
-
22.05.2025 | Viatjar amb consciència amb el guia d’escalada Jaume Peiró
-
22.05.2025 | 90 minuts
-
Episodi 35: La calor amb Juanma Melero
-
22.05.2025 | Queda't amb mi | Tercera Part
-
22.05.2025 | “Obrim meló” i l'art, amb Quique Dacosta
-
22.05.2025 | Adolfo Miravet Segarra, Espadà Corks
-
23.05.2025 | Línia de fons
-
22.05.2025 | “Korah i el món”: el primer festival d'Eurovisió de Carles Caparrós
-
22.05.2025 | A poqueta nit | Segona Part
-
22.05.2025 | Queda't amb mi | Primera Part