Connexió Paterna en el debut de sub 21 en l'Europeu

Javi Guerra, Diego López, Cristhian Mosquera i César Tárrega han sigut titulars i han participat en els gols de la victòria de la selecció espanyola contra Eslovàquia

Celebració del gol de César Tárrega
Celebració del gol de César Tárrega / Twitter: @SeFutbol

Protagonisme valencianista en la victòria de la selecció espanyola sub 21 en el primer partit de l'Europeu de la categoria.

César Tárrega, Cristhian Mosquera, Javi Guerra i Diego López han sigut de la partida i han participat en els gols de la victòria. 2-3, del combinat de Santi Dénia contra Eslovàquia. El jugador del Llevant Pablo Cuñat i l'exgranota Andrés García han estat a la banqueta.

Primer amb el gol de l'exllevantinista Marc Pubill, que ha arribat amb l'assistència del Diego López. La pilota ha arribat al Guajín després d'un xut llunyà de Javi Guerra que ha acabat al pal.

Mateo Joseph ha marcat el segon de la roja, però Eslovàquia ha canviat el xip després del descans i ha aconseguit empatar el duel. A l'heroica, en el minut 90, Tárrega (que ha sigut elegit millor jugador del partit) ha marcat de cap el gol decisiu després de la treta de córner de Guerra tocada per Mosquera.

També et pot interessar

stats