Carlos Corberán: "Sempre he percebut la implicació en Kiat Lim"
El tècnic del València ha parlat abans del duel contra el Mallorca d'este divendres
El València CF encara l'últim partit del 2025. Serà contra el Mallorca en el duel que obri la jornada este divendres. També és en una setmana en què hi ha hagut classificació copera i Junta General d'Accionistes amb la presència del president i fill del màxim accionista, Kiat Lim.
En eixe sentit, el tècnic del València, Carlos Corberán, ha assegurat que ell sempre nota "la implicació" de Lim en el club i en la gestió que en fa.
Sobre el duel contra el Mallorca, el de Cheste ha confirmat les baixes de Cömert i Dimitrievski i ha assegurat que tant Danjuma com Lucas Beltrán són baixa. El primer per un colp en un entrenament i que ja el va deixar fora del partit de Copa del Rei i el segon per malaltia.