Anglaterra guanya la final de consolació del Mundial
L'equip de Thomas Tuchel acaba tercer després de derrotar França per 4-6 en un partit boig
Sempre s'ha pensat que el partit pel tercer lloc en una competició com un Mundial, també anomenat final de consolació, és poc atractiu i que, fins i tot, sobra. No ha sigut el cas del duel entre França i Anglaterra, que ha deixat ni més ni menys que deu gols. La selecció de Thomas Tuchel s'ha endut el tercer lloc de la Copa del Món, després de derrotar 4-6 França, en un partit boig.
La primera part ha sigut de clar domini anglés, davant un rival adormit, que semblava no jugar-se res. La major intensitat de l'equip de Tuchel ha decantat el duel al seu favor, amb una golejada històrica en a penes 45 minuts. Els gols de Declan Rice, Ezri Konsa i Bukayo Saka, per partida doble, han semblat deixar el duel vist per a sentència.
Però el pas pels vestidors ha esperonat França, que amb un Kylian Mbappé voraç per acabar el Mundial com a pitxtxi, ha aconseguit reduir el desavantatge. El davanter del Reial Madrid, amb dos gols i una assistència, culminada per Bradley Barcola, ha situat el 3-4 en el marcador amb encara trenta minuts de joc per davant. Però Saka ha completat el hat-trick després de transformar un penal, que impossibilitava la remuntada francesa. Tot i això, Ousmane Dembélé li ha tornat a donar emoció al partit amb un gol en el temps afegit. Però Jude Bellingham s'ha encarregat d'evitar un esglai innecessari amb un gran gol, el sisé i definitiu.
França s'haurà de conformar amb el quart lloc, però Mbappé, amb 10 dianes, s'acosta a la Bota d'Or del Mundial. Només Leo Messi pot deixar-lo sense el trofeu si marca almenys dos gols en la final. El francés també s'ha situat com el màxim golejador històric del Mundial, amb 22 dianes, una més que Messi.