Almeida té la clau del lateral dret

El portugués estaria prop d'eixir del València en direcció al Swansea anglés

El futbolista del València CF, André Almeida
El futbolista del València CF, André Almeida

El futur d'André Almeida en el València CF està cada vegada més lluny. El club ha arribat a un acord amb el Swansea de la segona divisió anglesa per al traspàs del futbolista per una quantitat total entre fixes i variables que podria rondar els cinc o sis milions d'euros.

Una operació que obriria la porta al València a negociar per un lateral dret. Amb l'eixida de Thierry Rendall, Foulquier és l'únic jugador pur en eixa posició, però el seu rendiment i constants lesions fan encara més necessària la incorporació d'un altre futbolista.

En eixe sentit, hi ha dos laterals que podrien encaixar en els plans del València CF. El primer és Arnau Martínez. El futbolista del Girona ha descendit enguany a la Segona Divisió i voria amb bons ulls tornar a la màxima categoria del futbol nacional. El segon és Daijiro Chirino. L'ex del CE Castelló, i actualment en Segona Divisió amb l'Almeria, mai ha estat en Primera Divisió i sembla una opció molt física i de molta projecció.

També et pot interessar

stats