Alabés-Villarreal: trencar la mala ratxa com a visitant a Mendizorrotza
El partit es pot seguir en el programa 'Punt a punt' d'À Punt Ràdio
El Villarreal visita l'Alabés amb la intenció de traslladar la dinàmica de bons resultats com a local als partits com a visitant: no ha guanyat en quatre de les cinc últimes eixides i tampoc ho ha fet en les últimes quatre visites a Mendizorrotza.
Serà el partit que obrirà la jornada 28 de Primera Divisió i també el debut de Quique Sánchez Flores a casa després de caure en el debut a Mestalla. L'Alabés patix per no baixar mentre que el Villarreal somriu somiant la Champions.
Marcelino García Toral, que buscarà la victòria cent a la banqueta grogueta, no podrà comptar amb Ayoze Pérez, però recupera efectius en defensa. Pau Navarro està disponible, encara que és dubte, i sí que entra en la convocatòria Kambwala. Primera vegada en la temporada, després de rebre l'alta mèdica.