Simone Biles es retira de la final individual i per equips per a centrar-se en la seua salut mental
La campiona olímpica encara no ha descartat participar en la final per aparells
La gimnasta nord-americana Simone Biles, una de les grans estreles dels Jocs Olímpics de Tòquio 2020, ha anunciat, a través de la seua federació, que no participarà en la final individual, en la qual anava a defensar el títol.
Aquesta és la segona prova de què es retira després que aquest dimarts rebutjara participar en la final per equips.
En el comunicat de la federació nord-americana, US Gymnastics, destacaren que la decisió es prén, després d'una avaluació mèdica, perquè l'atleta se centre en la seua salut mental.
Tot i això, la federació encara no ha descartat que la gimnasta participe en la final per aparells que començarà el pròxim diumenge dia 1 d'agost.
Més llegit
-
Mor una dona de 54 anys a la piscina municipal de Mislata
-
Desmantellen una trama piramidal que operava des de Silla i va estafar més d’un milió d’euros a través d’un club fals d’inversors
-
L'Audiència Nacional imputa l'exparella d'Ábalos, Jessica Rodríguez, en el cas Koldo
-
Els banyistes es troben amb un escaló de metre i mig vora mar a la platja de Motilla, a Sueca
-
El Sindicat d'Estudiants de València denuncia l'assalt de la seua seu pel regidor de Vox Juanma Badenas
-
Un home mor a l'interior d'un cotxe als voltants de la factoria PowerCo a Sagunt
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2026 | L'hora de la cultura | Maria Guillem i Antoni Ariño
-
04.07.2026 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
03.07.2026 | Terra de bous
-
03.07.2026 | 90 minuts
-
04.07.2026 | Fem banda
-
03.07.2026 | 'Alcoi, Art i Indústria': una mostra que explora la relació entre la creació contemporània i el patrimoni industrial.