El València Basket té la primera oportunitat per a guanyar la Lliga en À Punt

L'equip taronja s'enfronta al Saragossa en el segon partit de la final del play-off pel títol en un duel que es podrà seguir a les 21:00 h en totes les plataformes d'À Punt

Alba Torrens, en una acció del primer partit
Alba Torrens en una acció del primer partit / Miguel Ángel Polo

El València Basket afronta la primera oportunitat per a proclamar-se campió de la Lliga Femenina Endesa, en el segon partit de la final del play-off, que es disputa este diumenge a les 21:00 h a Saragossa i que es podrà seguir en directe per totes les plataformes d'À Punt.

Després de la victòria en el primer partit, l'equip taronja està a només un triomf d'aconseguir el tercer títol consecutiu en la competició domèstica i de certificar la classificació per a jugar l'Eurolliga la temporada que ve.

El València Basket, que manté les baixes de Queralt Casas, Kristine Vitola i Cristina Ouviña, comptarà amb el suport de 215 aficionats que posaran el color taronja a les graderies del pavelló Príncipe Felipe de Saragossa, que tindrà un ple absolut i el suport de l'afició aragonesa.

També et pot interessar

stats