‘Valencians al món’ torna este dijous al prime time d’À Punt
El programa més viatger d’À Punt regressa a la graella amb una nova temporada i visita la península de Jutlàndia en Dinamarca
El pròxim dijous, a les 22.45 h, el programa més viatger d’À Punt, Valencians al món, torna a la programació setmanal. I ho fa després un parèntesi nadalenc i de producció de nous viatges dels seus reporters a la recerca d’alacantins, castellonencs i valencians per noves destinacions a tot el planeta.
El programa, a més, canvia de dia i a partir d’ara entra al prime time del dijous, mentre que el programa La clau per a viure passa a dissabte i tornarà el 14 de febrer, dia de Sant Valentí, a les 19.45 hores per continuar enamorant els seus espectadors.
Els incondicionals de Valencians al món tenen de nou una cita setmanal que començarà volant a la península de Jutlàndia a Dinamarca de la mà de la reportera Catalina Mañogil. Durant el programa, Catalina ens farà descobrir un estil de vida actual que destaca per la seua qualitat, la seua organització i el respecte pels drets dels treballadors. Coneixerem com esta societat combina tradició i modernitat, i com els costums i valors històrics han influït en la vida quotidiana dels danesos.
Irene Solbes, de Callosa d’en Sarrià, fa tres anys que viu a Aalborg. Amb ella recorrerem el nucli antic de la ciutat, amb els seus carrerons plens d’encant, les places amb història, l’ambient que combina tradició i modernitat i un ajuntament d’allò més bonic.
Marina Soriano, de Castelló de la Plana, fa huit anys que viu a Aarhus. Amb ella visitarem Gamle By, un museu a l’aire lliure que recrea com era la vida a Dinamarca fa segles, amb cases històriques, botigues tradicionals i oficis antics en funcionament.
Soraya Redondo, de Vila-real, fa deu anys que viu a Halling. Ens portarà a una vinya danesa, una sorpresa per a molts, però que demostra que també es fa vi a Dinamarca amb processos i paisatges molt particulars.
Amparo Gómez, d’Alzira, fa vint anys que viu a Randers. Amb ella coneixerem el castell de Gammle Estrup, una construcció històrica envoltada de jardins que explica la vida aristocràtica danesa al llarg dels segles.
Finalment, José Javier Casanova, de Sant Joan d’Alacant, fa dos anys que viu a Billund. Ell ens obrirà les portes de Legoland, on descobrirem no només les atraccions i recreacions de Lego, sinó també l’ambient familiar i creatiu que ha fet famosa esta ciutat danesa arreu del món.