La televisió d’À Punt tanca setembre amb una audiència rècord del 2,7%
La quota ha crescut de forma sostinguda durant cada mes de l’estiu.
À Punt suma cada dia més audiència. La televisió pública va tancar el mes de setembre amb una quota mitjana del 2,7%, xifra que suposa un rècord d’audiència. La quota no ha deixat de créixer mes a mes i se situa més del 35% per damunt del que exigia el contracte programa.
À Punt sumava a la fi del mes de juny una quota mitjana del 2%. El mes de juliol l’audiència va créixer fins al 2,3% i el mes d’agost es va aconseguir un 2,5%, sempre segons les dades que facilita Kantar Media. Els espais més vistos són els informatius. Es compleix així la llei de creació i el servei públic encomanat a À Punt.
Per a detectar el consum no solament cal tindre en compte les dades de Kantar, també s’hi han d’afegir les mètriques digitals. La tendència creixent de l’audiència es repeteix en les xarxes socials i en el web. Durant el mes de setembre el consum en YouTube va créixer un 54%. Per posar un cas concret, el programa 69 raons, estrenat en el web i en YouTube, porta en sols uns dies més de 10.500 reproduccions.
Des de principis d’any el web (www.apuntmedia.es) ha registrat 1,6 milions de visitants únics amb 4,3 milions de visites. La pàgina de Facebook acumula 8,2 milions de reproduccions de vídeo.