La lluita per l’ascens a Tercera RFEF, en À Punt
La finestra esportiva oferirà este cap de setmana en directe, des del Municipal de Quart de Poblet, les tres finals per l’ascens. Crevillent-Patacona, Gandia-Buñol i la Nucia B-Rayo Ibense són els apassionants duels previstos
Aquest cap de setmana (divendres 3, dissabte 4 i diumenge 5 de juny), el renovat Camp Municipal de Quart de Poblet acollirà la gran festa del futbol amateur de la Comunitat Valenciana. À Punt vol donar visibilitat a aquest esdeveniment i, per això, obrirà La finestra esportiva per a retransmetre les finals per l’ascens de la categoria preferent À Punt a Tercera RFEF. Serà en directe per streaming en el seu web.
El divendres 2 de juny, a partir de les 20:30 hores, viurem l’enfrontament entre el Crevillent Esportiu i el Patacona CF d’Alboraia. La narració estarà a càrrec de Josevi Sánchez, la veu habitual dels partits del València en la ràdio d’À Punt.
La jornada de dissabte ens reserva un duel entre dos equips històrics en les categories inferiors del futbol valencià. El CF Gandia es veurà les cares contra el CD Buñol en un duel vibrant que es disputarà a les 19:30 h. El narrador en esta ocasió serà Xavi Alberola, la veu dels partits del Llevant en la ràdio d’À Punt.
I l’últim equip a pujar a Tercera RFEF eixirà del partit que disputaran diumenge, a les 19:00 h, el CF La Nucia i la UE Rayo Ibense. L’encarregat de traslladar l’emoció d’aquest duel serà Fermín Rodríguez, presentador del programa Esports À Punt.
D’aquesta manera, les tres finals tindran com a narradors tres reconeguts professionals d’À Punt Mèdia que s’ha volgut sumar així a la cita més important del futbol no professional valencià. Tots ells comptaran com a comentarista amb Santi Marín, tot un especialista de la categoria.
El programa Des de la banda de la ràdio d’À Punt també inclourà les retransmissions dels tres partits, amb les narracions de Nacho Sanchis, Raúl Pina i Toni Galindo.
À Punt Mèdia continua així la seua aposta ferma per traslladar l’emoció d’aquells esdeveniments esportius amb marcat accent valencià.
Més llegit
-
Suárez declara que l'àudio de l'Aemet que es va difondre manipulat el va demanar Presidència de la Generalitat
-
Vandalitzen un mural dedicat a la investigadora Eva Nogales amb la pintada "Oltra encobridora"
-
L'Ajuntament de València aprova les al·legacions contra l'informe de l'AVL que rebutja el canvi de topònim
-
Mor un camioner després d'eixir-se'n de la via a la pista de Silla
-
El mestral manté els avisos grocs a l'extrem nord i continuarà bufant amb força fins divendres
-
Més de 27.000 persones ixen al carrer en defensa de l'escola pública valenciana en la tercera vaga de la legislatura