‘Cadena de valor’, nou espai d’economia didàctica en la graella d’À Punt Ràdio
El dilluns 21 de novembre s’estrena un nou programa, de mitja hora diària, que s’emetrà en directe de dilluns a divendres, de 19:30 a 20 hores
Cadena de valor naix amb la voluntat de ser un espai d’economia d’utilitat pública. El dilluns 21 de novembre estrena d’un nou programa, de mitja hora diària, que s’emetrà en directe de dilluns a divendres, de 19:30 a 20 hores per la ràdio d’À Punt.
Sense allunyar-se de l’actualitat diària, el programa abordarà les qüestions econòmiques des de forma didàctica i accessible, atenent així les vessants formativa i informativa del servei públic i adreçant-se a una audiència amb inquietuds d’economia domèstica i consum. A més a més, el programa pararà atenció a les pimes i empreses, emprenedors i iniciatives empresarials que aposten per la sostenibilitat i la innovació al nostre territori.
Darrere del projecte de Cadena de valor estan l’agència Agua y Sal Comunicación i la productora Ilusionmedia Televisión. El programa estarà dirigit i conduït per Pere Ferrer Sanchis, periodista amb més de vint anys d'experiència en mitjans de comunicació i un dels responsables del departament de comunicació de l’agència Agua y Sal. Ferrer ha sigut al llarg d’anys col·laborador habitual en diferents programes de ràdio.
Pere Ferrer, presentador de Cadena de valor destaca que “és una proposta de programa amb un objectiu didàctic per a contar, cada dia, quasi de manera monogràfica temes i qüestions que ens afecten a la nostra economia, la d’anar per casa i al mateix temps conéixer què fan de bo les xicotetes i mitjanes empreses valencianes que aporten innovació i canvien i milloren la qualitat de vida de les persones”.
Com a copresentadora del programa, Cadena de valor compta amb la periodista Reis Juan, veu històrica de la ràdio pública especialitzada en informació cultural i divulgació científica. Per a la periodista “el millor que em planteja aquesta nova aventura radiofònica és tindre la possibilitat d’aprendre d’economia, finances i del món empresarial junt amb l’audiència d’À Punt. Em sembla molt necessari un programa com Cadena de Valor”.
L’equip es completa per part de IlusiónMedia Televisión amb la producció executiva d’Arturo Orrico, professional destacat amb més de 25 anys al sector de la comunicació i amb Laura Millán en les tasques de producció. Per part de Agua y Sal Comunicación s’incorporen Desirée Tornero en producció i Cora Raga atenent les xarxes socials i els continguts per a multiplataforma.
Cadena de valor es presenta, a més, amb una llarga llista de col·laboradors, tots ells especialistes en matèria digital, medi ambient, innovació, formació, educació financera, emprenedoria, comerç, consum, mobilitat, smart cities o transport, entre d’altres, i que poden aportar claredat a la informació tractada.
Un programa, en definitiva, que pretén generar una Cadena de valor real que millore la percepció de les persones sobre l’economia i augmente els seus coneixements sobre la mateixa, i que, a més, vol estar present en tots aquells esdeveniments que siguen d’interés per als continguts habituals del programa.