Agenda esportiva del programa ‘Punt a punt’ del cap de setmana
El programa d’À Punt Ràdio oferirà dissabte els partits de Primera Divisió Villarreal - Rayo Vallecano a les 14:00 h i el Reial Madrid - València a les 21:00 h.
Diumenge inclourà el Llevant-Celta, a les 18:30 h al Camp Nou per al Barcelona-Elx, a Castàlia el Castelló-Màlaga i des del Roig Arena una nova jornada de Lliga ACB amb el Valencia Basket-Burgos.
 
    Estos són els continguts del programa esportiu radiofònic Punt a punt que dirigeix el periodista Lluís Urrutia per a este cap de setmana:
Este dissabte, a partir de les 12:00 hores començarà el matinal de futbol femení amb els partits de Primera Divisió, Llevant-Tenerife des del Ciutat de València, i en Segona, València CF - Fundación Albacete. Ja de vesprada, a partir de les 14:00 hores el programa continuarà amb futbol de Primera amb el Villarreal - Rayo Vallecano des de l’estadi de la Ceràmica i el Reial Madrid - València que es juga a les 21:00 hores.
 
    A més, el debut com a local del conqueridor de voleibol, el partit d'handbol femení entre l'Elda Prestigio i el Super Amara Bera Bera i tot l'esport de la Comunitat Valenciana.
El diumenge 2 de novembre, també des de les 12:00 de migdia, el programa Punt a punt inclourà, entre altres, la jornada del futbol regional amb atenció especial al partit de Segona Federació entre el Torrent i el València Mestalla, a les 14:00 hores estarà al Ciutat de València per al partit Llevant-Celta, a les sis i mitja al Camp Nou per al Barcelona-Elx, a Castàlia per al Castelló-Màlaga i viurem en directe des del Roig Arena una nova jornada de Lliga ACB amb el València Basket - Burgos.
 
    Rugbi, voleibol i pilota valenciana també tindran el seu espai este cap de setmana en Punt a punt.
