À Punt, líder d’audiència en les Falles de setembre

Al llarg de tota la programació especial des que van començar els actes, quasi 1.200.000 valencians han seguit en la televisió pública les retransmissions falleres

L’especial Cremà va obtindre un 10,5% d’audiència i va aconseguir atraure més de 456.000 valencians

Quasi 1.200.000 valencians han seguit a través d’À Punt les retransmissions falleres.
Quasi 1.200.000 valencians han seguit a través d’À Punt les retransmissions falleres. / Departament de Comunicació
06 de setembre 2021 - 11:18

À Punt és la televisió de les Falles gràcies a la confiança depositada pels espectadors i espectadores que han triat la cadena pública en les Falles de setembre. Al llarg de tota la programació especial des que van començar els actes, quasi 1.200.000 valencians han seguit a través d’À Punt les retransmissions falleres.

Més de 456.000 valencians van connectar anit per a seguir la Cremà. La nit de diumenge amb la Cremà de les Falles ha sigut un dels espais més esperats pels espectadors i espectadores, que no es van voler perdre detall de la retransmissió que posa fi a les Falles més anhelades.

Més de 456.000 valencians van connectar anit per a seguir la Cremà.
Més de 456.000 valencians van connectar anit per a seguir la Cremà.

L’À Punt Notícies del migdia, amb un 12,6%, va ser l’opció triada per més de 123.000 espectadors que apostaren ahir diumenge per la televisió pública valenciana. De fet, l'informatiu de la nit va incrementar la xifra amb 164.000 espectadors i espectadores, un 10,1% del share en el prime time, mentre tornava l’esperat moment de les flames en la segona part del programa especial de la Cremà d’À Punt.

Al llarg de tot el dia, quasi un milió de valencians connectaren amb la televisió autonòmica. El minut d’or es va produir a les 22:44 hores, quan es va aconseguir un 14,1% de quota i més de 234.000 valencians es concentraven mirant el programa especial de la Cremà.

Durant tota la franja de nit, entre les 20:30 i les 0:00 hores, en horari de màxima competència televisiva, À Punt es va convertir en la tercera opció per als valencians que miraven la televisió, només per darrere de La 1 i A3.

Els continguts sobre falles també han sigut seguits àmpliament pel web i les xarxes d'À Punt Mèdia. El diumenge de la Cremà, els usuaris i les pàgines vistes del web van créixer un 72% i 125% respectivament en comparació amb els quatre diumenges anteriors. D'altra banda, es van publicar 1.615 tuits amb l’etiqueta #CremàÀPunt durant l'emissió del programa especial de la Nit de la Cremà.

El diumenge de la Cremà, els usuaris i les pàgines vistes del web van créixer un 72% i 125%
El diumenge de la Cremà, els usuaris i les pàgines vistes del web van créixer un 72% i 125%

D’altra banda, la primera edició dels premis À Punt ha sigut un èxit i es treballa ja per a la convocatòria de la segona edició dels guardons La Colla i À Punt per a les Falles 2022 al pròxim mes de març.

Amb totes les bones xifres aconseguides i resposta del públic, À Punt es confirma com la televisió de les Falles.

També et pot interessar

stats