À Punt i l’Ivace promocionaran els productes de les empreses valencianes en el programa de televisió ‘Cadena de valor 3.0’

El nou espai donarà a conéixer projectes i serveis pioners a escala mundial

El nou 'Cadena de valor 3.0' consta de quinze capítols de 30 minuts de duració
El nou 'Cadena de valor 3.0' consta de quinze capítols de 30 minuts de duració / À Punt
01 de febrer 2024 - 14:38

À Punt estrena aquest dissabte 3 de febrer, a les 13:30 h Cadena de valor 3.0, el nou espai dedicat a la promoció dels productes més atractius en l'àmbit internacional de les empreses de la Comunitat Valenciana. El programa, realitzat per la productora Ilusion Media TV per a À Punt gràcies al patrocini de l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (Ivace), és una clara aposta de la televisió autonòmica per a visibilitzar la qualitat, diversitat i internacionalització dels productes elaborats en la nostra terra.

Cadena de valor 3.0 mostrarà seixanta empreses d'Alacant, Castelló i València que ens ensenyaran com es fan els seus productes més destacats. Coneixerem instal·lacions i processos de producció, però també gaudirem de les entrevistes de les persones que fabriquen tots aquests productes: empresaris, gerents i treballadors que ens traslladaran la seua passió, el seu amor i la seua professionalitat pel treball ben fet.

Cadena de valor 3.0 mostrarà pas a pas com s’elaboren quatre productes molt diversos que destaquen per la tradició, innovació, competitivitat o internacionalització. Adquiriran valor els projectes empresarials impulsats a la Comunitat Valenciana i pioners en el món que s'han convertit en ambaixadors de la nostra terra per l'excel·lència dels seus productes.

En el primer programa de Cadena de valor 3.0 assistirem a l’elaboració de quatre productes. Viatjarem a Pedreguer (Marina Alta) per a descobrir com es fabrica un dels carros de la compra més sostenibles, innovadors i pràctics. A l'empresa Rolser veurem la producció d'un dels models que més es ven a tot el món i que ha aconseguit un lloc entre els productes icònics que ofereix el museu MoMA de Nova York.

A Castelló, al cor de la serra d'Espadà, visitem Soneja, una localitat reconeguda pel seu valor paisatgístic, on destaquen els impressionants boscos de sureres. L'empresa Espadán Corks manté viva la tradició d'elaborar taps de suro per a botelles de vi de manera artesanal. Un suro que s'extrau després de catorze anys d'espera i que té una qualitat excepcional.

A Oriola, a la comarca de Baix Segura, visitarem una empresa referent a escala mundial en biotecnologia, pionera en el disseny i creació del test PCR per a laboratoris. PCR Solutions, amb un treball minuciós i un equip capdavanter, van aconseguir fabricar un dels primers kits PCR per a la detecció del SARS-CoV-2 a escala mundial. Coneixerem pas a pas com es creen.

Finalment, a la ciutat de València, descobrirem Ventalls Carbonell, una empresa familiar amb un xicotet taller artesanal de 200 anys dedicat a la fabricació d'uns ventalls molt especials. Peces úniques que demanen les signatures d'alta costura com Dior i que s'exporten arreu del món a països com el Japó o les Filipines.

Cadena de valor 3.0 és la versió televisiva de Cadena de valor, el magazín de ràdio sobre economia, innovació, emprenedoria i consum, que s'emet cada vesprada en directe de 19.00 h a 20.00 h en la ràdio d'À Punt i que ja compleix quatre temporades.

També et pot interessar

stats