À Punt bat rècord d'audiència: quasi 3 milions d'espectadors i un 3,7% de quota

Es col·loca com a primera opció després de les cadenes generalistes i avança totes les cadenes de la TDT.

Rosa Romero, presentadora del NTC Nit
Rosa Romero, presentadora del NTC Nit / À Punt Mèdia

La cadena autonòmica valenciana tanca el mes de novembre amb una pujada d'espectadors de més del 15% i aconsegueix una quota de pantalla del 3,7%, amb la qual cosa marca un nou màxim per segon mes consecutiu. Amb aquestes dades es col·loca com la primera opció només per darrere de les grans cadenes generalistes.

Aquestes xifres són encara millors entre els valencians i valencianes que tenen entre 25 i 44 anys entre els quals À Punt anota un 6,6% de quota i es posiciona com la quarta opció per davant d'altres cadenes generalistes (La 1 i Cuatro).

Al llarg de tot el mes, 2.900.000 valencians han connectat la programació de la televisió pública. Per gèneres, destaca una vegada més l'informatiu, que concentra les emissions més vistes del mes.

Destaca, en primer lloc, el NTC Nit, que puja un 24% aquest mes i anota un 5,2% de share amb 224.000 valencians que s’hi connecten durant l’emissió. A més a més, l'edició del 5 de novembre és la més vista des que va obrir À Punt, quan quasi 580.000 espectadors van seguir l'actualitat del temporal amb aquest informatiu.

El NTC Comarques va consolidant-se i completa el seu primer mes sencer en antena amb un 5% de quota, i també apareix en la classificació del més vist del mes l'edició del 5 de novembre, quan va arribar al 9,8%. Pel que fa al NTC Migdia el passat divendres amb motiu de l’últim temporal va obtindré un 14% de quota de pantalla amb una mitjana de 183.000 espectadors.

A la franja matinal també destaca la pujada (del 21%) de l'anàlisi de Les notícies del matí, que atrau cada dia una mitjana de 42.000 espectadors.

Per programes, L'Oratge encapçala la classificació dels més vistos, amb una quota mitjana de 8,6% amb 121.000 espectadors en la seua franja, seguit del NTC Migdia, que en la seua registra un 9,5% amb 113.000.

Per la seua part, el programa Terra Viva ha batut la mitjana mensual este novembre amb un 5’5% de quota de pantalla. El passat divendres va ser vist per 156.000 espectadors durant la seua emissó i tingué un 7,5% de share.

Els concursos són el segon gènere més vist i destaca Atrapa'm si pots, que registra un 6,2% de quota mitjana i 87.000 espectadors que segueixen cada programa de principi a fi.

Les estrenes del mes també han tingut èxit entre els espectadors valencians. Així, els nous programes del prime time de dilluns, Loving Comunitat Valenciana, amb un 3,8%, i Cara o creu, amb un 3,2%, es col·loquen en llocs destacats del rànquing del més vist, juntament amb El meu lloc al món, que registra una mitjana de 198.000 persones que connecten amb À Punt la nit dels dissabtes i un 4,3% de share.

Les notícies al web creixen un 155% respecte al 2019

D’altra banda el creixement global del web és del 66% en usuaris i del 26% en pàgines vistes. La secció de notícies també creix un 151% en pàgines vistes i un 155% en usuaris respecte a l’any passat. En les xarxes, novembre és el mes en què Facebook ha aportat més tràfic al web. Les xarxes s’han convertit en un canal fonamental per a difondre l’actualitat sobre la pandèmia.

À Punt manté la confiança dels espectadors, oients i usuaris que trien la radiotelevisió pública i el seu web apuntmedia.es per a informar-se i entretindre’s, un increment que mostra que els valencians i valencianes aposten cada dia pel servei públic, la informació de proximitat i els continguts de qualitat a l’hora de triar les seues preferències audiovisuals.

També et pot interessar

stats