À Punt impulsa el talent audiovisual universitari amb la VIII edició del Pitching que se celebra a Gandia
L’alumnat podrà presentar-hi projectes audiovisuals fins al 10 de maig del 2026
L’edició d’enguany incorpora una nova categoria anomenada “creació experimental”

Un any més, À Punt Radiotelevisió Valenciana impulsa, juntament amb les sis universitats valencianes que compten amb estudis de creació audiovisual, el Talent Audiovisual Universitari, Pitching Universitats Valencianes - Sector Audiovisual, que enguany se celebrarà el 3 de juny del 2026 a l'aula magna del campus de Gandia de la UPV.
Es tracta de la huitena edició del Pitching de l’Audiovisual Valencià, l’objectiu del qual és vincular el talent creatiu de l’alumnat universitari amb el sector audiovisual públic i privat. Així doncs, l’organització ha convidat productores, distribuïdores i plataformes multimèdia perquè coneguen primera mà els projectes presentats.
En la iniciativa participen la Universitat Politècnica de València, la Universitat de València, la Universitat Miguel Hernández d’Elx, la Universitat d’Alacant, la Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat Cardenal Herrera - CEU.
La data límit per a presentar un projecte, ja siga individual o col·lectiu, serà el 10 de maig del 2026. En esta edició, es mantenen les categories de ficció, no-ficció, formats televisius, noves finestres, programes de ràdio i pòdcast i branded content i, com a novetat, s’inclou la de creació experimental per a propostes de videocreació, disseny sonor i narracions multimèdia que van més enllà dels codis convencionals, fent servir nous models de llenguatge audiovisual.
Tots els requisits, característiques i la resta de dades estan en les bases publicades en el web de la Corporació Audiovisual de la Comunitat Valenciana (CACVSA).