À Punt condemna l’agressió que han patit este matí dos membres de la redacció de Castelló a Alcalà de Xivert

La Corporació Audiovisual de la Comunitat Valenciana (CACVSA) condemna l’agressió que han patit dos professionals de la delegació de Castelló d’À Punt a la localitat d’Alcalà de Xivert per part de dos persones.
El redactor i el càmera es trobaven a la localitat per tal d’informar de la situació de les vaques braves que s’escaparen diumenge passat d’un camió durant els últims actes de les festes patronals. Quan l’equip d’À Punt feia la seua tasca, els dos agressors els han increpat i els han agredit per a evitar, presumptament, la divulgació de la informació.
Els dos professionals colpejats s’han traslladat al centre de salut més pròxim, des d’on els han derivat a urgències de l’hospital. Així mateix, els atacants han destrossat la càmera amb la qual treballava l’equip.
Ja s’ha cursat la corresponent denúncia davant de les autoritats, i serà la Guàrdia Civil l’encarregada de localitzar els responsables de l’agressió.
Cal destacar que l’Ajuntament d’Alcalà de Xivert ha sigut el primer a divulgar la notícia per a salvaguardar la seguretat de la ciutadania. De fet, À Punt, com altres mitjans, s’havia traslladat a la zona per tal d’alertar els ciutadans del possible perill i informar de les mesures de seguretat establides pel consistori.
Es tracta d’una agressió intolerable en un estat de dret, un acte de censura contra el dret d’informació, la llibertat de premsa i la tasca de servici públic que té encomanada la radiotelevisió pública valenciana.