À Punt aposta pels continguts digitals

• La nova temporada de L’Squad ja està en xarxes i busca nous influencers

• El pòdcast Borja, de València al Vaticà és la primera d’una cascada d’estrenes en la plataforma À Punt Pòdcast dins de l’estratègia digital d’À Punt

Nacho Fresneda, Enrique Arce i Paula Usero
Nacho Fresneda, Enrique Arce i Paula Usero / Departament de Comunicació
28 de març 2024 - 14:27

À Punt continua apostant per la innovació en continguts digitals i amplia l’oferta amb la producció de nous pòdcasts i la nova temporada de L’Squad, dirigida a un públic nadiu digital a través de vídeos i píndoles amb formats dinàmics i d’entreteniment.

En aquesta línia, la plataforma À Punt Pòdcast publica el divendres 29 el primer capítol de Borja, de València al Vaticà. Història de dos papes que narra la història dels dos primers papes valencians en la història del Vaticà: Calixt III i Alexandre VI, oncle i nebot. Una sèrie documental de sis capítols que reconstrueix la seua història amb dramatitzacions sonores a càrrec de Nacho Fresneda (El Ministerio del Tiempo), Enrique Arce (La casa de papel) i Paula Usero (Amar es para siempre). Borja, de València al Vaticà. Història de dos papes publicarà un nou capítol cada divendres.

La plataforma d’À Punt Pòdcast inclou una ampla oferta de gèneres: ficció, humor, entreteniment, conversacional, documental i música. De fet, ja estan disponibles dues sèries de pòdcasts en la plataforma: Solano i Tur, un pòdcast d’humor de l’actor i dramaturg Ximo Solano i del periodista i escriptor Joan Tur. I pròximament està prevista l’estrena dels pòdcasts Açò no ho sabies, una conversa plena de curiositats amb les cares més conegudes d’À Punt que també podrem veure en vídeo, la sèrie thriller de ficció Set dies per a morir amb actors valencians coneguts i Velles, unes interessants xarrades que demostren que el que pensen els majors sí que importa.

À Punt Pòdcast ja està present en X, Instagram i Facebook per a informar de totes les estrenes i publicacions, que també estaran disponibles en les millors plataformes d’àudio.

Les novetats de L’Squad

D’altra banda, L’Squad estrena temporada amb nous continguts en les xarxes socials. Els creadors de continguts Alegriadepoble, Gemita, Cabrafotuda i Mónica Llorens es reinventen per a oferir noves propostes als seguidors. I, en breu, L’Squad començarà la recerca de noves cares valencianes per a formar part d’aquest grup de joves que comparteixen contingut en valencià. L’Squad compta amb el suport de la Generalitat Valenciana a través de la Direcció General de Política Lingüística

Les creadores i els creadors de continguts de l'Squad
Les creadores i els creadors de continguts de l'Squad

Entre les novetats de la temporada, tindrem el TOP Setmanal, un recopilatori dels vídeos destacats de la setmana i un pòdcast mensual, on s’ajuntaran per a comentar vivències i preocupacions.

L’Squad té més de 21 milions de reproduccions i compta amb més de 30.000 seguidors en els perfils d’Instagram, Tiktok i YouTube.

També et pot interessar

stats