Directes
Ara en la televisió
MERIDIÀ ZERO
Ara en la ràdio
FORA DE COBERTURA (reemissió)
Pròximes emissions
06:10
COMUNITAT VALENCIANA NATURA VIVA
Els dijous, miracle

Capítol 2: La comèdia

En aquest capítol (“La comèdia”), ens endinsem en les etapes de la comèdia del cinema de Berlanga i ho fem amb els analistes de la Càtedra Berlanga Begoña Siles, Rafael Maluenda i Carolina Hermida.

13.06.2021 | La comèdia

Les etapes de la comèdia en el cinema de Berlanga, l’evolució dels personatges i de la comèdia al llarg dels anys, la influència d’altres autors en el mateix Berlanga, així com la del director valencià en altres directors contemporanis, són els temes d’aquest episodi.

El director Fernando Colomo i actors, directors i productors que van treballar amb ell en algunes de les seues pel·lícules ens conten com era l’humor de Berlanga tant en l’àmbit personal com en el professional.

Coneix de prop a l'entrevistat del capítol

Fernando Colomo

Fernando Colomo

Fernando Colomo, director de cinema, actor, guionista i productor.

Director

Fernando Colomo va debutar cinematogràficament en 1977 amb Tigres de papel, un èxit que li va donar fama. Després va rodar La vida alegre (1987).

Productor

A principis de la dècada de 1990, va treballar per a la televisió i per al cinema. Va ser productor de: Mi hermano del alma, 1993, de Mariano Barroso; Hola, ¿estás sola?, 1995, de Icíar Bollaín; Más que amor, frenesí, 1996, de Alfonso Albacete, Miguel Bardem i David Menkes.

Pel·licules

¿Que hace una chica como tu en un sitio como este?, La línea del cielo, El caballero del dragón, Bajarse al moro, Rosa-Rosae, El efecto mariposa, Los años bárbaros, Cuarteto de La Habana, Al Sur de Granada.

Televisió

Chicas de hoy en día (1991), Famosos y familia (1999), Cuarteto de la Habana (1999),  Dime que me quieres (2001) i El pacto (2010).

Millors moments del programa

També et pot interessar