L’empresa tèxtil TexAthenea, ubicada a Villena, aposta per l’autoconsum amb una combinació de plaques fotovoltaiques i una megabateria. El projecte, desenvolupat per Cubierta Solar, empresa associada a AVAESEN, permet guanyar autonomia energètica i reduir emissions.
L’Ajuntament i Aigües de Cullera, amb la col·laboració d’Hidraqua, invertiran prop d’1,5 milions d’euros en dos anys per a digitalitzar la gestió de l’aigua i fer-la més sostenible.
El parc eòlic de Cofrents és un exemple de bones pràctiques al territori, sobretot en una comarca, la de la Vall de Cofrents-Aiora, que es veurà durament colpejada amb el tancament de la central nuclear, en els pròxims cinc anys.
Benidorm s’ha consolidat com a referent en gestió hídrica gràcies a la col·laboració amb Hidraqua, soci tecnològic en la transformació del cicle integral de l aigua.
Eurocaja Rural fa balanç del 2024, un any de superació en què l’entitat ha aconseguit un benefici rècord de 116 milions d’euros, i consolida així el seu creixement i expansió.
El principal productor d'arròs amb denominació d'origen valencià presenta la nova i misteriosa campanya publicitaria: El Do, de la mà de l'agència Kids.
Un any més, i ja en van quatre, que ‘Las Provincias’ i À Punt organitzen À 100, un concurs de curts desenvolupats a la Comunitat Valenciana i amb una durada de no més de cent segons. Tot un repte creatiu per als seus joves participants.
Picassent Solar s'ha convertit en una de les primeres comunitats energètiques renovables agrovoltaiques d'Espanya. Un projecte innovador que permet estalviar en el consum elèctric que generen les tasques del camp.
CaixaForum València proposa, en una nova exposició, un recorregut per l’ art del segle XX i principis del XXI que dialoga amb la natura. Ho fa de la mà d’ artistes com Picasso, Kandinski, Le Corbusier o creadors de les últimes dècades, com Jeremy Deller.
Nuevo Centro s’ompli d’encant amb la presència dels Reis d’Orient. Des del 26 de desembre fins el 5 de gener, a excepció del dia 1, les famílies poden viure una experiència única i immotalitzar el moment amb fotografies gratuïtes.
Mercadona aposta pels proveïdors nacionals en una nova campanya de taronja. Moltes d'aquestes fruites procedeixen, a més, de camps valencians posant en valor el producte local i de qualitat.
La campanya “Métele un gol a la pobreza” ha tornat al centre comercial valencià per a recaptar joguets fins el 23 de desembre, com antesala a la Nit de Nadal.
El Pare Noel arriba a Nuevo Centro per a fer els somnis dels més menuts realitat, però també per a regalar-los una fotografia junts. Fins el 24 de desembre es pot passar pel centre comercial, entregar la carta i fer-se una foto gratis amb ell.
Fundació La Caixa ha impulsat un pla d'acció amb una dotació inicial de més de cinc milions d'euros per a atendre les persones damnificades per la DANA. El projecte inclou una convocatòria extraordinària per a donar suport a les actuacions d'emergència i ajudar en la recuperació d'entitats socials valencianes.
Alcoi posarà en marxa a principis del 2025 el Parc Tecnològic Urbà de Rodes, destinat a empreses i emprenedors de base tecnològica. Un espai ubicat al centre de la ciutat, on abans hi havia un edifici en ruïnes.
El Gran Teatre d'Elx ha acollit la primera edició d'AQUÍ y Únicos amb la gala 'Temps de misteri', celebrada per AQUÍ Grupo de Comunicación, un acte que va comptar amb multitud de personalitats del món de la política, empresarial i artistes, i que va tindre com a gran colofó l'homenatge al Misteri d'Elx.
Miele Valencia Experience Centre s'ha transformat en un bar típic d'esmorzars on degustar, del 22 al 25 d'octubre, les propostes de xefs tan emblemàtics com Ricard Camarena, i com els del Central Bar, el Bar Mistela, el Pelayo Gastro Trinquet i el Bar Marvi.
Cetaqua obri les seues instal·lacions a Dinapsis València, hub d'innovació d'Hidraqua, impulsant l'avantguarda en el sector de l'aigua i el medi ambient dins de la Comunitat Valenciana.