Més núvols i un canvi d'oratge important per a diumenge
Dissabte amb núvols però poques pluges. Diumenge arriba un front que deixarà ruixats a l'interior i obrirà la porta a un descens tèrmic important.
Dissabte serà un dia variable, amb presència de núvols mitjans i alts durant gran part del dia, encara que també tindrem moments de sol durant les hores centrals del dia. De cara la vesprada/nit tornarà a carregar-se de núvols des de l'interior, fins i tot compactes i ja baixos.
Bufarà el vent de ponent a partir de mitjan matí, símptoma dels canvis que ens esperen de cara a diumenge. Les temperatures es mantindran sense canvis.
Diumenge de fet, de matí dominarà l'ambient variable, el vent bufarà de ponent, però serà un ponent fresc perquè estarà associat a una massa d'aire més freda. De vesprada els núvols taparan el cel amb ruixats generals que avançaran cap al litoral. En algunes comarques interiors els registres poden superar els 10 l/m². Quan passe el front notarem una forta davallada dels termòmetres, de fet la cota de neu podria anar baixant fins als 1.100 metres.
De cara a dilluns seria quan ens afectaria la part més freda associada a la pertorbació, això sí, amb la part més seca i amb poca precipitació. De fet, en cas de quedar algun ruixat residual a l'extrem nord podria ser en forma de neu a partir dels 600 metres. Serà un dia hivernal, amb vent de mestral i ponent fred, a pesar de les ullades de sol que començaríem a tindre a partir del matí.
Per a dimarts 23 tornaríem a quedar en una zona de transició. Més núvols cap a l'interior i més ullades de sol al litoral, i vent de mestral que anirà debilitant-se al llarg del dia. Les temperatures es recuperaran, però quedarem a l'espera d'un nou canvi d'oratge per al 24 i el 25, però en parlarem més avant, després de passar esta primera borrasca de diumenge i dilluns.