Avís roig per calor

Dia més càlid de la setmana pel vent de ponent amb màximes que passaran dels 40 °C

captura_2026-07-22 MIGDIA_VIC_AVISOS DIJOUS 23
Avís roig per calor

Demà dijous 23 de juliol serà el dia més càlid de la setmana i d'esta nova onada de calor. El lleuger desplaçament de la massa d'aire càlid cap a l'est produirà un augment dels termòmetres a tot el territori. Este augment estarà molt vinculat al vent de ponent, que farà que les màximes on bufe este vent passen dels 40 °C. Els registres arribaran a la Ribera Alta, la Costera, la Canal de Navarrés, la Vall de Cofrents-Aiora, la Plana d'Utiel-Requena, el Camp de Túria, la Vall d'Albaida, el Comtat, l'Alt Vinalopó, el Baix Segura, localitats més baixes del Racó d'Ademús i la Serrania, i localitats més cap a l'interior de la Safor, la Marina Alta i la Ribera Baixa. Al litoral, on encara bufarà la brisa, es mantindrà la basca i la humitat, on les màximes estaran entre els 33 i 35 °C, però se sentirà molt més càlid del que marque el termòmetre.

Avisos dijous 23 de juliol
Avisos dijous 23 de juliol
temperatures demà
temperatures demà

Pel que fa al cel, continuem patint els efectes de la pols en suspensió, amb cel térbol i mala qualitat de l'aire. De matí, ens alçarem amb menys núvols baixos al litoral i a les comarques centrals, i a la resta sense nuvolositat. En tot cas, sense precipitació. Una jornada més, de vesprada augmentarà la nuvolositat i al sud tindrem possibilitat de tempestes, la majoria seques, que poden deixar ratxes molt fortes i granís. Tenim avís groc a totes les comarques del sud per les tronades. Molta precaució perquè no descartem la formació d'esclafits, que poden ser perillosos sobretot pel vent intens.

previsió demà dijous 23 de juliol
previsió demà dijous 23 de juliol

Els pròxims dies continuarem amb molta calor, però amb alguns canvis. En general, divendres 24 es produirà una baixada del termòmetre, amb màximes que ja no arribaran als 40 graus. Pel que fa a dissabte 25, tornarà el vent de ponent, fent que la temperatura baixe molt a l'interior, però que puge de valent al litoral. A partir de diumenge, per fi tornarem a temperatures normals per al mes de juliol, tan de matí com de vesprada.

previsió pròxims dies
previsió pròxims dies

A partir de diumenge, per fi tornarem a temperatures normals per a juliol, tan de matí com de vesprada.

Evolució temperatures Sumacàrcer
Evolució temperatures Sumacàrcer

També et pot interessar

stats