Més calor el cap de setmana

Cap de setmana assolellat.

Tempestes dilluns de vesprada.

La temperatura nocturna pujarà la nit de dissabte a diumenge.

Més calor el cap de setmana
Més calor el cap de setmana

Les temperatures màximes de divendres han pujat respecte als valors de dijous.

Este cap de setmana augmentarà el nombre de poblacions amb més de 30 °C de màxima.

DIVENDRES 12
DIVENDRES 12

Dissabte pujaran les temperatures màximes, amb valors superiors a 29 °C i 30 °C de manera quasi general.

DISSABTE 13
DISSABTE 13

Dissabte lluirà el sol, amb intervals de núvols alts. Podríem tindre una lleugera entrada de pols en suspensió al sud d'Alacant, que arribarà des del nord d'Àfrica.

El vent bufarà fluix en general, amb predomini del llevant moderat a Alacant, on la mar encara estarà alterada.

DISSABTE 13
DISSABTE 13

Diumenge lluirà el sol i creixeran cúmuls al final del dia cap a l'interior.

Les temperatures nocturnes pujaran, amb nits tropicals més generals cap a les comarques litorals.

Iniciarem la setmana que ve amb tempestes dilluns de vesprada a les comarques de l'interior, que localment cap al nord podran ser d'intensitat forta.

TRIPLE
TRIPLE

La calor d'estiu continuarà l'inici de la setmana que ve.

EL GENOVÉS
EL GENOVÉS
EL CAMPELLO
EL CAMPELLO

La setmana que ve continuarem amb una temperatura mitjana setmanal per damunt dels valors normals per a esta època.

ANOMALIA SETMANAL TEMPERATURA
ANOMALIA SETMANAL TEMPERATURA

Pel que fa a la pluja, es preveu que les tempestes del centre peninsular deixen un valor de pluja setmanal lleugerament superior a la mitjana d'esta setmana. Tot indica que al centre d'Europa tindrem una zona d'altes pressions, una zona de bloqueig de borrasques, que farà que la pluja mitjana prevista estiga per davall dels valors normals per a esta època de l'any.

ANOMALIA SETMANAL PRECIPITACIÓ
ANOMALIA SETMANAL PRECIPITACIÓ

També et pot interessar

stats