Calitja dissabte i pluges diumenge
Dissabte dia calitjós amb ruixats acompanyats de fang de vesprada al sud; diumenge dia cobert amb pluges i vent fort de vesprada, amb ambient d'hivern a l'interior
Les temperatures màximes de divendres han superat localment els 30 °C.
El cap de setmana baixaran les temperatures.
Dissabte començaran els canvis del cap de setmana, amb l'arribada de núvols que avançaran de sud a nord i que deixaran el cel cobert de vesprada. Durant la segona meitat del dia, començaran a caure pluges dèbils acompanyades de fang, tant per l'interior central com el sud. Ja a última hora del dia i la matinada de diumenge, les precipitacions agafaran força a l'interior i el sud.
El vent bufarà de tramuntana i s'intensificarà de vesprada. A última hora del dia girarà a mestral al nord. Les temperatures començaran a baixar per l'interior i el sud. La majoria de les màximes estaran entre els 20 °C i els 25 °C, puntualment més altes a la costa de Castelló.
Les temperatures dissabte començaran a baixar per l'interior i el sud, encara que no serà un dia fred. La majoria de les màximes estaran entre els 20 °C i els 25 °C, puntualment més altes a la costa de Castelló.
Diumenge serà un dia gris i plujós, acompanyat d'un descens tèrmic molt important. La majoria de les màximes estaran entre els 13 °C i els 17 °C, tot i que al litoral d'Alacant encara es podria arribar als 20 °C.
Menció especial a les màximes en zones de muntanya del nord, ja que quedaran per davall dels 10 °C, amb vent de mestral que augmentarà la sensació de fred.
La cota de neu també baixarà i se situarà al voltant dels 1.400 m. Les precipitacions més abundants es registraran a les comarques centrals i a l'interior. Durant la segona meitat del dia, les pluges arribaran també a la costa de forma més dèbil. El vent bufarà de tramuntana i mestral entre moderat a fort i el mar estarà molt picat.
La matinada de dilluns es registraran algunes pluges, però la nuvolositat s'allunyarà ràpidament i dilluns serà un dia assolellat. Recuperarem la bona visibilitat perquè s'allunya la calitja i les temperatures començaran a pujar. Això sí, la matinada de diumenge a dilluns serà d'hivern. Únicament hem d'esperar intervals de núvols a les muntanyes de Castelló fruit del vent de mestral, que bufarà amb ratxes fortes. De vesprada, creixeran nuvolades a les muntanyes d'Alacant, típicament primaverals.
Dimarts lluirà el sol i amainarà el vent de mestral, amb brises de vesprada al golf de València.
La resta de la setmana apunta oratge estable i assolellat.