Dimarts i dimecres, sol i màximes més altes

A partir de dijous, baixada general de les temperatures.

Diumenge de Rams amb fred d'hivern.

DIMARTS 24
Dimarts i dimecres sol i màximes més altes

Dimarts lluirà el sol i pujaran les temperatures màximes respecte dels valors de dilluns, l'ambient serà més fred de matí i registrarem temperatures màximes al voltant de 18 °C a 20 °C al litoral i prelitoral; valors màxims superiors a 15 °C a l'interior.

DIMARTS 24
DIMARTS 24

Dimecres lluirà el sol amb intervals de núvols alts. Esta setmana, les temperatures màximes tocaran sostre dimecres, quan registrarem màximes al voltant dels 25 °C.

La nit de dimecres el vent bufarà molt fort de mestral al nord de Castelló.

TRIPLE
TRIPLE

Dijous i divendres lluirà el sol, però amb un ambient més fred de manera general. El vent bufarà de tramuntana i mestral, amb ratxes fortes a l'interior i el nord i augmentarà la sensació de fred.

SINARCAS
SINARCAS

La muntanya russa de temperatures continuarà: després de la pujada de dimecres les temperatures baixaran a partir de dijous i divendres, de nou amb valors d'hivern l'inici del cap de setmana.

BENIARRÉS
BENIARRÉS

Una setmana amb poca pluja en general. Després dels ruixats dèbils de dilluns, dimarts i dimecres no tindrem precipitacions.

El front que arribarà des del nord dijous i divendres, ens portarà núvols i més fred, però aire sec i sense precipitacions en general, llevat de quatre gotes o arabogues a les zones de muntanya del nord.

El cap de setmana que ve dominarà el vent de mestral i de tramuntana, amb probabilitat de ruixats dèbils entre dissabte i diumenge, just la matinada del canvi d'hora.

Diumenge de Rams tot apunta que tindrem intervals de núvols al litoral i el sud, i que serà un dia assolellat a la resta amb fred d'hivern.

També et pot interessar

stats