Estiu amb data de caducitat

Núvols a primera i última hora de divendres, en un dia marcat per un lleuger descens de la temperatura a l'interior; més núvols dissabte i ruixats diumenge

SUECA

Les temperatures es mantindran elevades el divendres, amb un ambient humit i bascós. De tota manera, les màximes baixaran a l'interior i ja difícilment s'aplegarà als 35 °C. A la costa, les màximes es mantindran sense canvis, amb valors de 29 °C a 30 °C. De matinada es formaran núvols baixos i boires a la major part de les comarques, més abundants com més a prop del litoral i més trencats com més a l'interior. Els núvols es dissiparan al llarg del matí per tornar a formar-se a poqueta nit. El vent bufarà de llevant i gregal, amb alguna ratxa moderada al litoral sud.

Augment dels núvols dissabte. Per una banda, a primera hora tindrem el cel cobert al litoral i comarques centrals. Un ambient humit i bascós que donarà pas a un matí amb grans ullades de sol. Però, durant la vesprada, arribaran núvols per l'interior que podrien deixar algun ruixat aïllat a les muntanyes de Castelló. Les temperatures es mantindran sense canvis i el vent bufarà de llevant.

Canvi diumenge, amb l'arribada d'un front més actiu que deixarà ruixats i tronades. Durant tot el dia circularan núvols de ponent a llevant, que seran més abundants com més al nord i més a l'interior. Ja a partir de migdia s'esperen ruixats localment forts a les comarques de Castelló. També cauran ruixats, però més irregulars, a l'interior de la província de València i nord d'Alacant. Les temperatures tenen tendència a baixar per l'interior, però pujaran transitòriament al litoral. El vent bufarà de sud i sud-oest, amb ratxes moderades a partir de migdia.

La matinada de dilluns encara s'esperen alguns ruixats, però ràpidament el cel quedarà ras i entrarà vent de mestral fort. Dia més clar, amb bona visibilitat i un descens notable de les temperatures, especialment a l'interior. A la costa baixaran poc, però tindrem menys humitat, amb la qual cosa, la sensació serà més confortable. Únicament hem d'esperar un ascens tèrmic a la costa d'Alacant. Com diem, farà sol, amb intervals de núvols a les muntanyes del nord. De vesprada, el gir del vent a gregal provocarà un augment dels núvols al sud del golf de València i a les muntanyes de la Marina, el Comtat i l'Alcoià.

TRIPLE
TRIPLE

També et pot interessar

stats