S'imposa l'estabilitat i dominarà el sol amb temperatures més altes

Després del descens tèrmic i l'ambient variable, recuperem l'estabilitat; torna el sol i pugen les temperatures per a la setmana gran de les Falles

captura_2026-03-15 NIT_JAVI_XF GRAU CS_WM
Onatge pentinat pel vent provinent des de l'interior

Després d'un cap de setmana de fresca i vent, s'imposa l'anticicló des del sud-oest peninsular i, per tant, notarem una millora notable de l'oratge.

Dilluns i dimarts seran dies de sol i vent més fluix, l'oratge serà estable i al litoral bufaran les brises. Les màximes aniran pujant amb temperatures agradables durant les hores centrals del dia, més fresques de nit. La mar estarà alterada, dominada per mar de fons del nord-est.

DILLUNS 16
DILLUNS 16
TEMPERATURES DILLUNS 16
TEMPERATURES DILLUNS 16

El dimecres 18 es formarà una gran borrasca a l'oest de Portugal, que en principi no ens afectarà de manera directa i només afavorirà el vent de llevant, que ens portarà més humitat i més núvols baixos a partir de la vesprada.

Serà dijous quan sí que tindríem més humitat i núvols, amb possibilitat de registrar algun ruixat dispers. Les temperatures seran més baixes i la situació marítima estarà alterada, sobretot al sud.

TRIPLE
TRIPLE

També et pot interessar

stats