Dilluns, avisos nivell groc. Cap d'any estable i fred

Dilluns encara tindrem precipitacions localment intenses de matinada i matí, amb tendència a oratge més estable dimarts

Cap d'Any en general assolellat i ambient més fred

Dilluns amb avís groc de matí.
Dilluns amb avís groc de matí.

Diumenge 28 de desembre del 2025 és un dia excepcional per a ser un dia de desembre, amb pluges de més de 200 l/m² en menys de 12 hores i el dia de desembre amb més llamps registrats a la CV en els últims 25 anys.

Dilluns tindrem un matí amb pluges a les zones litorals, amb ullades de sol cap a l'interior. De vesprada creixeran nuvolades a les zones d'interior amb ruixats dispersos.

La mar amainarà respecte del cap de setmana.

DILLUNS 29
DILLUNS 29

Les temperatures nocturnes baixaran, mentre que les màximes seran semblants als valors de diumenge o lleugerament més altes al nord.

DILLUNS 29
DILLUNS 29

Les temperatures no canviaran de manera destacable els últims dies de l'any 2025. Dimarts pujaran lleugerament les màximes, amb ambient fred de nit i amb gelades a l'interior la nit de Cap d'Any.

CASAS BAJAS
CASAS BAJAS

Dimarts lluirà el sol a la costa amb intervals de núvols a l'interior.

Tot apunta que acomiadarem l'any amb cel variable, i amb més sol cap a l'interior i el nord.

MAPA TRES DIES
MAPA TRES DIES

La nit de Cap d'Any serà més freda que les nits d'este cap de setmana passat.

TORRENT
TORRENT
CASTALLA
CASTALLA

També et pot interessar

stats