Dimecres serà el dia més calorós

Les temperatures baixaran lleugerament dimarts i tornaran a pujar dimecres.

Dimecres, més núvols de vesprada, sense tempestes

Dimecres serà el dia més calorós
Dimecres serà el dia més calorós

La calor a destemps arriba al màxim este dimecres, amb temperatures que estaran entre 27 °C i 34 °C en la major part del territori. Seran lleugerament més baixes al litoral, però, en qualsevol cas, parlarem de valors clarament superiors als que tocaria per a finals d'abril.

La Costera, la Ribera Alta, la Canal de Navarrés, la Vall d'Albaida, però també les valls del Millars i del Palància, seran les zones on les temperatures seran més elevades.

Dilluns s'han superat els 32 °C de màxima.

MÀXIMES DIA 20
MÀXIMES DIA 20

Dimarts baixaran lleugerament les temperatures, però encara parlarem de valors de 24 °C a 28 °C.

DIMARTS 21
DIMARTS 21

Dimarts augmentarà la humitat, amb la qual cosa es formaran núvols baixos i boires de matinada al litoral i les comarques centrals.

Ja de vesprada, creixeran núvols en zones de muntanya, però difícilment deixaran precipitació, i arribaran bandes de núvols alts que deixaran el cel enteranyinat. El vent bufarà de fluix de llevant.

DIMARTS 21
DIMARTS 21

Les temperatures remunten dimecres i de nou se superaran els 30 °C a l'interior central i sud. A la costa, màximes al voltant o superiors als 25 °C. Dimecres de sol, amb alguns núvols alts durant el matí i creixement de nuvolades de vesprada a les muntanyes, on podrien deixar algun ruixat molt local. El vent bufarà fluix, amb predomini de les brises.

TRIPLE
TRIPLE

Descens tèrmic important de cara a dijous, perquè el vent girarà a gregal i aportarà humitat. Es formaran núvols a les comarques centrals i al sud del golf de València, on no es descarta alguna pluja dèbil. A la resta, el dia estarà mig tapat per l'arribada de núvols des de l'interior.

El gregal bufarà moderat al litoral sud i les temperatures baixaran de cinc a nou graus. Només esperem màximes superiors a 25 °C a les comarques d'Alacant. La mar estarà més alterada a partir de dijous.

CORTES DE ARENOSO
CORTES DE ARENOSO

Tot i el descens previst a partir de dijous, les previsions a huit dies ens indiquen una setmana més càlida del que és normal i amb poques precipitacions.

SENYERA
SENYERA

Plourà a Alcoi?

La probabilitat de pluja és baixa tota la setmana, però no és nul·la.

El dia de Sant Jordi serà un dia gris i nuvolós, amb probables plugims acompanyats de fang.

La millor notícia serà que no farà la calor de dimecres. Dijous baixaran les temperatures màximes respecte dels valors de dimecres, amb temperatures nocturnes més altes.

ALCOI
ALCOI

També et pot interessar

stats